Dat laatste, zo blijkt. Want elke inhoudelijke reactie wordt genegeerd. Stel je voor: een inhoudelijke discussie ...Voor je het weet, moet je met een echt argument komen. En komt iemand anders met een argument daartegen. Dan moet je die argumenten weer tegen elkaar gaan afwegen. Wat een onzin. Als hoogbegaafde die op vloeiend niveau verbaal hoogbegaafd is ben je in een schriftelijke discussie bovendien in het nadeel.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:32 schreef dop het volgende:
Heb je wel interesse in je eigen topics en onderwerpen.
Of wil je vooral gehoord worden, en ben je helemaal niet geïnteresseerd in discussie?
Lichaamstaal is ook taalquote:Op woensdag 31 december 2025 08:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Tja, zo kun je van iedereen de zwaait wel iets vergelijkbaars vinden. Het is maar net wat je wil zien...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 december 2025 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
BS, dit is een geval museum/musea, datum/data, visum/visa, forum/fora, antibioticum/antibiotica.
Dit is zo basic, als je dan wel Latijn probeert te gebruiken en tegelijkertijd zulke fouten maakt kom je niet weg met "nooit zoveel gefocust op spelling en grammatica van het Latijn".
Overigens lijk je ook niet te focussen op de spelling en grammatica van het Nederlands, en dat voor iemand die claimt verbaal hoogbegaafd te zijn.
Omdat het relevant is voor de strekking van het topic.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:39 schreef Cockwhale het volgende:
Waarom een topic beginnen met: ik heb een hoog IQ?
Is helemaal niet relevant. Het is een algemene strekking die nergens specifiek over jou gaat.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Omdat het relevant is voor de strekking van het topic.
Het is wel relevant, aangezien ik te maken heb met dit taboe.quote:
Ja, dat zou kunnen, of ik heb gewoon nog niet genoeg gedronken om deze parels te zien voor wat ze zijn.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:03 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Misschien oordeel je nu te hard over TS. TS beheerst het Nederlands immers alleen "op een vloeiend niveau".![]()
Ja.... dat verklaart het waarschijnlijkquote:Op woensdag 31 december 2025 15:03 schreef r_one het volgende:
[..]
BS, hij is gewoon vele malen intelligenterder als ons.
Wij laagbegaafde stervelingen en linkse rakkers zijn maar monoglot.
TS heeft veel meningen: over vaccinaties, gender, klimaat, vuurwerk, Israël/Gaza, psychische stoornissen, ... . Maar TS blijkt bij al die onderwerpen niet in staat om die meningen ook maar in de geringste mate te beargumenteren en blijft steken bij treurige pogingen tot het ridiculiseren van andersdenkenden.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:51 schreef Lienekien het volgende:
Dit draait toch uiteindelijk om de mening van TS over vaccinaties? En zijn stelling is dat hij als hoogbegaafde met deze mening te maken krijgt met dommere, vooral linkse mensen die de discussie daarover met hem niet aankunnen?
Oei, dus als iemand met een nog hoger IQ een andere mening over dat onderwerp heeft, wiens mening is dan de echte waarheid? Wie heeft dan de wijsheid in pacht?quote:Op woensdag 31 december 2025 15:51 schreef Lienekien het volgende:
Dit draait toch uiteindelijk om de mening van TS over vaccinaties? En zijn stelling is dat hij als hoogbegaafde met deze mening te maken krijgt met dommere, vooral linkse mensen die de discussie daarover met hem niet aankunnen?
Dat zet de toon zo lekkerquote:Op woensdag 31 december 2025 14:39 schreef Cockwhale het volgende:
Waarom een topic beginnen met: ik heb een hoog IQ?
Heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 31 december 2025 16:42 schreef Durmada het volgende:
Het hele topic is tegen TS, maar laatstgenoemde komt alsnog als winnaar uit de strijd. Dan ben je wel een grote hoor.
Hahahaha makkelijk hoor dit. Mensen met een LINKSE mening zijn gewoon dom anders hadden ze natuurlijk geen LINKSE mening!! Die kan je gewoon afserveren zonder daarvoor argumenten in te brengen.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oei, dus als iemand met een nog hoger IQ een andere mening over dat onderwerp heeft, wiens mening is dan de echte waarheid? Wie heeft dan de wijsheid in pacht?
En God verhoede dat dat een "linkse" kiezer is.
Wat de vraag met zich meebrengt: Is D66 links? Want D66 heeft de hoogst opgeleide kiezers, en het zou me niets verbazen als ook het percentage hoogbegaafden bij D66 hoger is dan bij andere partijen.
Je probeert het niet eens bij de reacties waar wel wat op je stelling wordt gereageerd.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:33 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het ligt vooral aan het gebrek aan reacties zonder persoonlijke aanvallen.
Waar ligt volgens jou de oplossing?quote:Op woensdag 31 december 2025 15:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het is wel relevant, aangezien ik te maken heb met dit taboe.
quote:Op woensdag 31 december 2025 18:02 schreef Ludachrist het volgende:
Argumenta ad hominem, jij ongeletterde.
Liefde voor elkaar, stop de polarisatie.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:11 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Waar ligt volgens jou de oplossing?
Hoe bereik je dat, wanneer meningen heel erg van elkaar verschillen.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:12 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Liefde voor elkaar, stop de polarisatie.
En zelf anders denkende veroordelen omdat jij denkt dat je slimmer bentquote:Op woensdag 31 december 2025 18:12 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Liefde voor elkaar, stop de polarisatie.
Ik ben niet degene die opschept over zijn hoge IQ in een post vol spel- en taalfouten, grote vriend.quote:
Net Trump dan, ik zie eindelijk de gelijkenis. Naast een aantal dingen die ik niet mag zeggen.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:42 schreef Durmada het volgende:
Het hele topic is tegen TS, maar laatstgenoemde komt alsnog als winnaar uit de strijd. Dan ben je wel een grote hoor.
Anders dan de grote wijze draak.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:36 schreef mcmlxiv het volgende:
“Andersdenkenden”, het blijft een boeiende term.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |