Babi Pambar noemen we datquote:
Een handycap, dat is een handicap op een Duits mobieltje?quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Js sorry mensen ik tik met een handycap
quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Js sorry mensen ik tik met een handycap
September ken je wel. In het refrein zingt die gast: LAAAAAAA EE AAAAAAH lalala septemberquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:58 schreef essnhills het volgende:
290 September Earth, Wind & Fire
289 Someone Like You Adele![]()
288 De Peel In Brand Rowwen Hèze
287 De Bom Doe Maar
286 California Dreamin' The Mamas & The Papas![]()
285 Blinding Lights The Weeknd
284 Engel Rammstein
283 Love You More Racoon![]()
282 The Unforgettable Fire U2![]()
281 Songbird Fleetwood Mac
280 The Rose Bette Midler![]()
![]()
![]()
279 Somebody To Love Queen![]()
![]()
278 My Hometown Bruce Springsteen
ga huiion danquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:00 schreef Stephan5 het volgende:
Wederom is schaatsen weer een 'wereld-gebeurtenis'....
Staat Justin Bieber in de lijst?quote:
Snel veroorzaak een file of wordt spookrijder!quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:01 schreef Gretzl het volgende:
Zo, even van Tannaz geleerd dat Ome Nelis eigenlijk windsurfer wilde worden, maar niet goed genoeg was.
#funfacts
Het weer.quote:
huilen voor jankende pubers die klagen over het nieuwsquote:
"Er is een spookrijger gesignaleerd"quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Snel veroorzaak een file of wordt spookrijder!
hier is het stil buitenquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Bommen en granaten gaan hier af gewoon
Ohhhh jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Do you remember
The 21st night of September?
Genot.quote:
Ja ik heb hemquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
September ken je wel. In het refrein zingt die gast: LAAAAAAA EE AAAAAAH lalala september
Check de bass, de kick, de snare, de strijkersquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In vind het vreselijke ooraids.quote:
ik kan wel even naar de A1 lopen om bewijzen te verzamelen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lights will guide you.. into a car crashquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
100 euro voor diegene die het voor elkaar om fix you te verpesten door op de radio te komen als spookrijder
Ik klaag niet over het nieuws... ik zeg ook niet dat het niet vermeld mag worden, maar als headline... dat valt echt wel mee hoor elk uur...en néé ik ben absoluut geen puber.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
huilen voor jankende pubers die klagen over het nieuws
Nouja zegquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In vind het vreselijke ooraids.
Dus jij vindt het waarschijnlijk
ik denk dat als ik dat doe dat ik niet als spookrijder wordt gemeld maar als idioot met de fiets op de snelwegquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
100 euro voor diegene die het voor elkaar om fix you te verpesten door op de radio te komen als spookrijder
Je valt in herhaling.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:05 schreef Gretzl het volgende:
Zo, van Tannaz geleerd dat Ome Nelis eigenlijk windsurfer wilde worden, maar niet goed genoeg was.
#funfact
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |