Die film was best vermakelijk.quote:
Ik zat hier ook al aan te denkenquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Morten Harket deed mee aan the masked singer en zong daar Take On Me. En nog herkende niemand m
Bekijk deze YouTube-video
De Top 2000 is volquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
toch raar dat sun always shine on tv er niet in staat, maarja dat is dan meer mijn a-ha nummer.
die is verdwenen in hetzelfde jaar dat hunting high and low opeens duizend plekken omlaag kukeldequote:Op dinsdag 30 december 2025 19:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
toch raar dat sun always shine on tv er niet in staat, maarja dat is dan meer mijn a-ha nummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
GH3 genotquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
and dance?
Maar die is van Aerosmith.
Snijdt elke keer door mijn ziel.quote:
Uitbreiden naar een Top 4000 en tegelijk met Serious Request startenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Graag niet haha. In de beperking zit ook iets mooiquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Uitbreiden naar een Top 4000 en tegelijk met Serious Request starten
(En dan kijken wie de populairste is van de twee)
Tijd voor de top MILJARD!quote:
Mijn vader heeft tig jaar geleden al gezegd dat 'ie dit op zijn begrafenis wil, ik hoop dat die die nog heel lang uitstelt, want dit nummer raakt me nu al zo hardquote:
Matig liedje, ken ik enkel uit GH3quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
and dance?
Maar die is van Aerosmith.
Ja maar ook veel te veel suzan & freekquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Graag niet haha. In de beperking zit ook iets mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |