Desperado is net zulke bocht, kun je nog beter een gewoon pilsje drinken met een glaasje tequilla ernaast.quote:
Geheel eensquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan met de beste van Eddie Vedder.
Onzin, dat vind ik vreselijk. Maar wanneer je hier een beetje headbangsmilies kunt posten dan is het zogenaamd geweldig. Maar nogmaals: het is volstrekt inwisselbaar allemaal. Op de eerste dagen van de top 2000 heb je veel minder van dat genre.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je schrijft Rene Karst verkeerd.
Ik heb beide drankjes nog nooit gehad denk ikquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Desperado is net zulke bocht, kun je nog beter een gewoon pilsje drinken met een glaasje tequilla ernaast.
Ook die is beter dan Black.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:54 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan wel begrijpen dat mensen dit de beste vinden, hij is wel lekkerder dan ik me kan herinneren
Maar Alive blijft mn favoriet
Ander topic, ik raak helemaal in de war.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:54 schreef Gretzl het volgende:
Moet bij deze PJ altijd aan m'n favoriete sporter die Jeremy heet denken![]()
[ afbeelding ]
Wordt er eigenlijk nog geschaatst vandaag?
Arctic Monkeys is nou niet echt heel luid en er staat niet overdreven veel britse indie in de lijst en zeker niet in deze regio. Ja een aantal keer Radiohead, Editors (met iets wat meer EDM is) en dat is het wel. The Killers, hoewel Amerikaans, zou je er nog onder kunnen scharen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Onzin, dat vind ik vreselijk. Maar wanneer je hier een beetje headbangsmilies kunt posten dan is het zogenaamd geweldig. Maar nogmaals: het is volstrekt inwisselbaar allemaal. Op de eerste dagen van de top 2000 heb je veel minder van dat genre.
Wotherspoon.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:54 schreef Gretzl het volgende:
Moet bij deze PJ altijd aan m'n favoriete sporter die Jeremy heet denken![]()
[ afbeelding ]
Wordt er eigenlijk nog geschaatst vandaag?
???quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:54 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan wel begrijpen dat mensen dit de beste vinden, hij is wel lekkerder dan ik me kan herinneren
Maar Alive blijft mn favoriet
Beetje rondspokenquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk overigens niet dat iedereen weet wat Jeremy nu echt gedaan heeft
Dat is jouw mening.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Onzin, dat vind ik vreselijk. Maar wanneer je hier een beetje headbangsmilies kunt posten dan is het zogenaamd geweldig. Maar nogmaals: het is volstrekt inwisselbaar allemaal. Op de eerste dagen van de top 2000 heb je veel minder van dat genre.
Uiteindelijk wel ja. Er vanuitgaande dat men het lichaam verlaat op de plaats van overlijdenquote:
Misschien even de rest van het topic lezen waarin een paar dit de beste Pearl Jam plaat noemden. Ik reageer daarop. Het is niet ingewikkelder dan dat. Ik begrijp jouw denigrerende houding niet zo heel goed.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
???
Met de hoop dat je kunt lezen; over wie heb jij het???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |