Ja preciesquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf er wel leuk aan, dat het niet té serieus is. Die andere twee hebben dat niet echt, dus die vind ik daarom nog wat vervelender.
Volgens mij stierf hij precies vlak voor de stembus opengingquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze zijn in elk geval geen dodenbonus want met het stemmen wassie nog niet kassiewijle
Ik vind het refreintje wel lollig verzonnen, maar dat jalalala en die coupletjes zijn wel weerzinwekkend.quote:
Hazes is te dik en ligt al in zn kistquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:25 schreef EDMAN- het volgende:
Wat is dan het verschil tussen dit en Hazes senior?
okquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:25 schreef mario390 het volgende:
original heet dat gemma bier trinken
hij stierf op de laatste stemdag van de drentse 1000quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgens mij stierf hij precies vlak voor de stembus openging
Allebei toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Hazes is te dik en ligt al in zn kist
Dat dit zichzelf niet serieus neemt. Dat scheelt een hoop.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:25 schreef EDMAN- het volgende:
Wat is dan het verschil tussen dit en Hazes senior?
Vuurpijl zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Hazes is te dik en ligt al in zn kist
hij stief twee week eerder dan de bussen van radio2 open gingen...quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgens mij stierf hij precies vlak voor de stembus openging
heb net mn eten achter de kiezen dus ik doe met je meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |