heb bitterballen en nog een zelfgemaakte gehaktbal met jus voor op broodquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Straks doos snacks open trekken.
Dat was wel de volgorde die ik mij had voorgenomen jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Karel -> Kopstoot -> Chouffe -> Delirium
Volgorde @:doevelaer
laatste twee mag je omdraaien maar hoeft niet. verder eens.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Andy Fordham II.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:14 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Dit wordt een grote darter
Nee, Chouffe is zoeter, lager alcoholisch en minder bitter. Ook al zijn de verschillen minimaal, maar alle verschillen zeggen Chouffe eerst, Delirium erna.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:21 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
laatste twee mag je omdraaien maar hoeft niet. verder eens.
Dat waren er toch 15?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:22 schreef The_Undertone het volgende:
12 dart leg om mee te beginnen, niks mis mee
Als bijna maagdelijk bierdrinker ben ik nieuwsgierig naar de gedachte achter ditquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ah ik dacht als in "wat wil ik het liefste drinken" :pquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, Chouffe is zoeter, lager alcoholisch en minder bitter. Ook al zijn de verschillen minimaal, maar alle verschillen zeggen Chouffe eerst, Delirium erna.
Chouffe IPA he. Dus wat eerst Houblon was. Die heeft meer IBU dan Tremens.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, Chouffe is zoeter, lager alcoholisch en minder bitter. Ook al zijn de verschillen minimaal, maar alle verschillen zeggen Chouffe eerst, Delirium erna.
Choufe IPA is niet echt lekker.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:25 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Chouffe IPA he. Dus wat eerst Houblon was. Die heeft meer IBU dan Tremens.
Die Houblon was helemaal zeperig.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:25 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Chouffe IPA he. Dus wat eerst Houblon was. Die heeft meer IBU dan Tremens.
Ik vind die wel lekker.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Die Houblon was helemaal zeperig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |