Gian gaat ongenadig hard schroeienquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:07 schreef vul_maar_in het volgende:
Van Gerwen Choke, Doets gaat stunten. Gian durf ik niet te zeggen.
Dat wordt wiepen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:07 schreef Doevelaer het volgende:
Mijn lieftallige wederhelft heeft 'lekkere biertjes' voor mij meegenomen.
Verdiendquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:07 schreef Doevelaer het volgende:
Ik hoop het zo...quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gian gaat ongenadig hard schroeien
Zal het volgende maand eens een kans gevenquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Neen dat is Jupiler.
edit: dat drink ik vrijwillig soms.
Moet je echt doen, is goed te hachelen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zal het volgende maand eens een kans geven
Even naar beginscherm, soort van refreshen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat voor de duivel is er mis met viaplay?Ik zie alleen maar de uitzending van vanmiddag
Okee het is weer onder controlequote:Op dinsdag 30 december 2025 20:12 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Even naar beginscherm, soort van refreshen.
Ik denk 1 meter 80 max. Als em een 2e spurt gegund is.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:14 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Dit wordt een grote darter
Hopelijk geen iets-te-dikke.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:14 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Dit wordt een grote darter
La Chouffe IPAquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:07 schreef Doevelaer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniet ervan makker.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
La Chouffe IPA
Kaapse Karel
Delirium Tremens
Brouwersnös Librije's Kopstoot
Lekker maat, dat zijn mooie cadeau'squote:Op dinsdag 30 december 2025 20:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
La Chouffe IPA
Kaapse Karel
Delirium Tremens
Hij zit nu darten te kijken ze wacht maar even.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker maat, dat zijn mooie cadeau's
Die van mij heeft een doos vol met allerlei soorten Zwitserse wijn voor me in de auto staan
Trek je er al één open? Dan doe ik mee
Pohhhh lekker wel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker maat, dat zijn mooie cadeau's
Die van mij heeft een doos vol met allerlei soorten Zwitserse wijn voor me in de auto staan
Trek je er al één open? Dan doe ik mee
Dat is nou liefde.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
La Chouffe IPA
Kaapse Karel
Delirium Tremens
buiten zetten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Pohhhh lekker wel.
Over een half uurtje, even snel koelen
Doe ff mention, dan trek ik mijn Franziskaner open, die ligt al lekker koudquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Pohhhh lekker wel.
Over een half uurtje, even snel koelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |