abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 januari 2026 @ 11:05:15 #251
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219709570
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 22:00 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Dit is wel erg slecht :')
Het ziet er heel fake uit, maar is dit wel vrijgegeven door de Russische autoriteiten of gewoon door iemand online gezet?
The End Times are wild
  donderdag 1 januari 2026 @ 11:10:09 #252
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219709606
twitter

Van toen de Europese leiders en Zelensky op bezoek waren in Witte Huis weken terug. Ben je daar om een oorlog in je land te stoppen op bezoek bij een clown.....
pi_219709621
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 22:00 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Dit is wel erg slecht :')
_O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 1 januari 2026 @ 11:16:02 #254
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_219709649
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:07 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ja, je kan natuurlijk wel sympathie hebben voor Bucha of Mariupol.

Man man man :')
Dat is niet het middel.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 1 januari 2026 @ 11:17:08 #255
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219709657
quote:
83s.gif Op donderdag 1 januari 2026 11:10 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Van toen de Europese leiders en Zelensky op bezoek waren in Witte Huis weken terug. Ben je daar om een oorlog in je land te stoppen op bezoek bij een clown.....
waar zijn we als volslagen mesjokke mensen die in een inrichting horen de wereld regeren

het ene continent heeft de keus uit een oude demente bejaarde of een dwaze vrouwengek
Een ander continent heeft helemaal geen keus dan stemmen dan op een gevaarlijke idioot omdat de oppositie gedood is in siberie
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_219710352
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 11:16 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dat is niet het middel.
Natuurlijk wel. Als het doel onderwerping van Oekraïne is dan zijn de terreur, de oorlogsmisdaden, de verkrachtingen, de plunderingen, de ontvoeringen en de standrechtelijke executies allemaal middelen die dienen om de weerstand van Oekraïne te breken en zo bijdragen aan het doel.
pi_219710390
En ik ben nog steeds van mening dat de film onvoldoende onderstreept dat Rusland hier de agressor is.

Dat een aantal hier van mening zijn dat het ook wel zielig is voor die Russische soldaten en hun familie, dat is precies de reden voor de film. Sympathie opwekken. Maar deze lui zijn onderaan de streep gewoon moordenaars, verkrachters en criminelen die imo nog niet een millimeter sympathie verdienen.
  donderdag 1 januari 2026 @ 12:57:54 #258
56749 BlaZ
pi_219710603
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:38 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Natuurlijk wel. Als het doel onderwerping van Oekraïne is dan zijn de terreur, de oorlogsmisdaden, de verkrachtingen, de plunderingen, de ontvoeringen en de standrechtelijke executies allemaal middelen die dienen om de weerstand van Oekraïne te breken en zo bijdragen aan het doel.
Ik doel op het middel als de mens an sich die ingezet wordt voor het politieke doel. Oorlogsmisdaden zijn bijëffecten en niet categorisch van toepassing op de soldaat an sich; er zijn soldaten die oorlogsmisdaden plegen en er zijn soldaten die dat niet doen, dit doet verder niet af aan het feit dat het systematisch kan voorkomen.
pi_219710648
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:16 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Hongarije , Bulgarije ,Roemenie en Slowakije zijn niet veel beter, die landen komen de USSR tijd nooit meer te boven
https://maps.app.goo.gl/zhEACjKBT2xFWCmm6
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Slowakije was ik pas nog, is echt gewoon flink
Opgeknapt, mooie nieuwe snelwegen, netjes, veel live muziek type gitaren en rock, mooie vrouwen wel ook, dikke prima.
Vakman pur sang
  donderdag 1 januari 2026 @ 13:01:05 #260
56749 BlaZ
pi_219710665
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:41 schreef Spablauw214 het volgende:
En ik ben nog steeds van mening dat de film onvoldoende onderstreept dat Rusland hier de agressor is.

Dat een aantal hier van mening zijn dat het ook wel zielig is voor die Russische soldaten en hun familie, dat is precies de reden voor de film. Sympathie opwekken. Maar deze lui zijn onderaan de streep gewoon moordenaars, verkrachters en criminelen die imo nog niet een millimeter sympathie verdienen.
Dat is het toch ook gewoon. Of een 5-jarig meisje nu haar Russische of haar Oekraïnse vader verliest: het is zielig, ongeacht wie de agressor is.
Het is niet zo dat het aan Russische kant toevallig niet zielig is omdat de Russen, als groep, oorlogsmisdaden gepleegd hebben.
Als het gaat om een specifieke oorlogsmisdadiger ligt dat wellicht anders, maar dat maakt het verdriet van een kind niet minder echt.
  donderdag 1 januari 2026 @ 13:04:38 #261
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219710720
Ludiek filmpje van de Russische staatsmedia. Maar er zit wel een gedachte in. Namelijk dat alles wat fout gaat in Europa de schuld is van Poetin. Wel leuk om te zien hoe de Russen ons hiermee de draak steken.

"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_219710724
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:01 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dat is het toch ook gewoon. Of een 5-jarig meisje nu haar Russische of haar Oekraïnse vader verliest: het is zielig, ongeacht wie de agressor is.
Het is niet zo dat het aan Russische kant toevallig niet zielig is omdat de Russen, als groep, oorlogsmisdaden gepleegd hebben.
Als het gaat om een specifieke oorlogsmisdadiger ligt dat wellicht anders, maar dat maakt het verdriet van een kind niet minder echt.
Wat voor vader ben je als je je gezin achter laat om andere gezinnen te vermoorden in een ander land.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 1 januari 2026 @ 13:05:26 #263
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219710737
en de beste wensen natuurlijk!
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219710738
quote:
7s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:04 schreef phpmystyle het volgende:
Ludiek filmpje van de Russische staatsmedia. Maar er zit wel een gedachte in. Namelijk dat alles wat fout gaat in Europa de schuld is van Poetin. Wel leuk om te zien hoe de Russen ons hiermee de draak steken.

Russische propaganda leuk vinden :')
  donderdag 1 januari 2026 @ 13:06:52 #265
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219710762
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:05 schreef Wantie het volgende:

[..]
Russische propaganda leuk vinden :')
Het is ook propaganda. Zij maken propaganda over hoe Europa haar propaganda over haar bevolking uitstort.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator donderdag 1 januari 2026 @ 13:07:48 #266
236264 crew  capricia
pi_219710780
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:41 schreef Spablauw214 het volgende:

Dat kan.

De film laat in mijn ogen de absurditeit van die oorlog zien.
Het roep bij mij geen medelijden of iets dergelijks op. Wel de totale zinloosheid. En de misdadigheid van het Russische regime.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219710802
quote:

O wat leuk! Ik lig in een breuk hier!
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_219710810
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:07 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat kan.

De film laat in mijn ogen de absurditeit van die oorlog zien.
Het roep bij mij geen medelijden of iets dergelijks op. Wel de totale zinloosheid. En de misdadigheid van het Russische regime.
Wel grappig is dat Trump dat ook steeds herhaalt, dat een belachelijke en zinloze oorlog is.
Wat dat betreft heeft hij dan ook gelijk.
Vakman pur sang
pi_219710812
quote:

Grappig dat alleen peotin trollen dit geloven.

Rusland is gewoon de grootste dreiging voor Europa. Wanneer rusland zich alleen met zijn eigen bezig had gehouden (eigen de grenzen van hun federatie), dan was er ook geen asiel crisis geweest....

want laten we eerlijk zijn, als rusland gewoon zich met zich zelf zou bemoeien dan had niemand interessse in rusland behalve als lekker goedkoop vakantielandje.
  donderdag 1 januari 2026 @ 13:09:36 #270
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_219710817
quote:

Niet geklikt.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  donderdag 1 januari 2026 @ 13:10:22 #271
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_219710827
En ik merk dat leni riefenstahl achteraf ook ineens een briljant cinematograaf was. Ofzo.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_219710830
quote:
7s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het is ook propaganda. Zij maken propaganda over hoe Europa haar propaganda over haar bevolking uitstort.
Dat is wat de Russische propaganda je probeert wijs te maken.

Dit soort propaganda zagen we ook toen het westen zei dat Rusland Oekraïne ging binnenvallen...

En ziedaar...
  donderdag 1 januari 2026 @ 13:11:21 #273
56749 BlaZ
pi_219710839
quote:
7s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:10 schreef ExTec het volgende:
En ik merk dat leni riefenstahl achteraf ook ineens een briljant cinematograaf was. Ofzo.
Cineaste heet zoiets.
pi_219710845
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wel grappig is dat Trump dat ook steeds herhaalt, dat een belachelijke en zinloze oorlog is.
Wat dat betreft heeft hij dan ook gelijk.
Nee, Trump praat je naar de mond.
En anno 2026 trappen mensen daar nog steeds in.
pi_219710863
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, Trump praat je naar de mond.
En anno 2026 trappen mensen daar nog steeds in.
Haha jij trapt er wel weer in hoor. ;)

Maar jongs (en meid) allemaal een goed nieuwjaar gewenst!
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')