Het ziet er heel fake uit, maar is dit wel vrijgegeven door de Russische autoriteiten of gewoon door iemand online gezet?quote:
Dat is niet het middel.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:07 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja, je kan natuurlijk wel sympathie hebben voor Bucha of Mariupol.
Man man man
waar zijn we als volslagen mesjokke mensen die in een inrichting horen de wereld regerenquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:10 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Van toen de Europese leiders en Zelensky op bezoek waren in Witte Huis weken terug. Ben je daar om een oorlog in je land te stoppen op bezoek bij een clown.....
Natuurlijk wel. Als het doel onderwerping van Oekraïne is dan zijn de terreur, de oorlogsmisdaden, de verkrachtingen, de plunderingen, de ontvoeringen en de standrechtelijke executies allemaal middelen die dienen om de weerstand van Oekraïne te breken en zo bijdragen aan het doel.quote:
Ik doel op het middel als de mens an sich die ingezet wordt voor het politieke doel. Oorlogsmisdaden zijn bijëffecten en niet categorisch van toepassing op de soldaat an sich; er zijn soldaten die oorlogsmisdaden plegen en er zijn soldaten die dat niet doen, dit doet verder niet af aan het feit dat het systematisch kan voorkomen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als het doel onderwerping van Oekraïne is dan zijn de terreur, de oorlogsmisdaden, de verkrachtingen, de plunderingen, de ontvoeringen en de standrechtelijke executies allemaal middelen die dienen om de weerstand van Oekraïne te breken en zo bijdragen aan het doel.
Slowakije was ik pas nog, is echt gewoon flinkquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Hongarije , Bulgarije ,Roemenie en Slowakije zijn niet veel beter, die landen komen de USSR tijd nooit meer te boven
https://maps.app.goo.gl/zhEACjKBT2xFWCmm6
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dat is het toch ook gewoon. Of een 5-jarig meisje nu haar Russische of haar Oekraïnse vader verliest: het is zielig, ongeacht wie de agressor is.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:41 schreef Spablauw214 het volgende:
En ik ben nog steeds van mening dat de film onvoldoende onderstreept dat Rusland hier de agressor is.
Dat een aantal hier van mening zijn dat het ook wel zielig is voor die Russische soldaten en hun familie, dat is precies de reden voor de film. Sympathie opwekken. Maar deze lui zijn onderaan de streep gewoon moordenaars, verkrachters en criminelen die imo nog niet een millimeter sympathie verdienen.
Wat voor vader ben je als je je gezin achter laat om andere gezinnen te vermoorden in een ander land.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is het toch ook gewoon. Of een 5-jarig meisje nu haar Russische of haar Oekraïnse vader verliest: het is zielig, ongeacht wie de agressor is.
Het is niet zo dat het aan Russische kant toevallig niet zielig is omdat de Russen, als groep, oorlogsmisdaden gepleegd hebben.
Als het gaat om een specifieke oorlogsmisdadiger ligt dat wellicht anders, maar dat maakt het verdriet van een kind niet minder echt.
Russische propaganda leuk vindenquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:04 schreef phpmystyle het volgende:
Ludiek filmpje van de Russische staatsmedia. Maar er zit wel een gedachte in. Namelijk dat alles wat fout gaat in Europa de schuld is van Poetin. Wel leuk om te zien hoe de Russen ons hiermee de draak steken.
Het is ook propaganda. Zij maken propaganda over hoe Europa haar propaganda over haar bevolking uitstort.quote:
Dat kan.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:41 schreef Spablauw214 het volgende:
En ik ben nog steeds van mening dat de film onvoldoende onderstreept dat Rusland hier de agressor is.
Dat een aantal hier van mening zijn dat het ook wel zielig is voor die Russische soldaten en hun familie, dat is precies de reden voor de film. Sympathie opwekken. Maar deze lui zijn onderaan de streep gewoon moordenaars, verkrachters en criminelen die imo nog niet een millimeter sympathie verdienen.
O wat leuk! Ik lig in een breuk hier!quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:04 schreef phpmystyle het volgende:
Ludiek filmpje van de Russische staatsmedia. Maar er zit wel een gedachte in. Namelijk dat alles wat fout gaat in Europa de schuld is van Poetin. Wel leuk om te zien hoe de Russen ons hiermee de draak steken.
Wel grappig is dat Trump dat ook steeds herhaalt, dat een belachelijke en zinloze oorlog is.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat kan.
De film laat in mijn ogen de absurditeit van die oorlog zien.
Het roep bij mij geen medelijden of iets dergelijks op. Wel de totale zinloosheid. En de misdadigheid van het Russische regime.
Grappig dat alleen peotin trollen dit geloven.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:04 schreef phpmystyle het volgende:
Niet geklikt.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:04 schreef phpmystyle het volgende:
Dat is wat de Russische propaganda je probeert wijs te maken.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is ook propaganda. Zij maken propaganda over hoe Europa haar propaganda over haar bevolking uitstort.
Cineaste heet zoiets.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:10 schreef ExTec het volgende:
En ik merk dat leni riefenstahl achteraf ook ineens een briljant cinematograaf was. Ofzo.
Nee, Trump praat je naar de mond.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel grappig is dat Trump dat ook steeds herhaalt, dat een belachelijke en zinloze oorlog is.
Wat dat betreft heeft hij dan ook gelijk.
Haha jij trapt er wel weer in hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, Trump praat je naar de mond.
En anno 2026 trappen mensen daar nog steeds in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |