Ach nee joh, met die technologie tegenwoordig zal dat niet mis gaan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:43 schreef peaceman het volgende:
hoop dat ze de plaat goed schoon gemaakt hebben, zodat ie niet blijft hangen
Net iets beter.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:43 schreef essnhills het volgende:
Tamme Impala
Is dat familie van de tamme boerenzoon?
Nee sorryquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nummertje is duidelijk niet blijven hangen bij @:essnhills
ben benieuwd!quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ach nee joh, met die technologie tegenwoordig zal dat niet mis gaan.
Dit was een geintje omdat deze plaat ergens lijkt te blijven vast hangen.quote:
69?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nummertje is duidelijk niet blijven hangen bij @:essnhills
geen vakantie?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:44 schreef NailQueen het volgende:
Heuj we krijgen gratis oliebollen van Hansi!
EXITEDGIF JAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:44 schreef Gretzl het volgende:
TELL MY MOTHER I'M SORRY
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
hier gaat wat misquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:44 schreef Gretzl het volgende:
TELL MY MOTHER I'M SORRY
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ohquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit was een geintje omdat deze plaat ergens lijkt te blijven vast hangen.
Ik wil graag even duidelijk maken dat ik dit niet was.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:44 schreef NailQueen het volgende:
Heuj we krijgen gratis oliebollen van Hansi!
Je bent geloof ik iets te vroegquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit was een geintje omdat deze plaat ergens lijkt te blijven vast hangen.
meteen een FMer die ook op batterijtjes kanquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bah mijn radio blijft hangen. Nu moet ik een nieuwe kopen
Digitale rommel van tegenwoordig ook zegquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ook maar dat komt meer omdat ik erop ben klaargekomen van dit genot.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
nou die apparatuur is dus gewoon kutquote:
Gaat helemaal goed.quote:
Eddie?quote:
Bohh klaarkom plaatje wel jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ook maar dat komt meer omdat ik erop ben klaargekomen van dit genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |