Ergens is het wel grappig/tof of zo, maar voor iets als top 2000 zou ik dat lekker niet doen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:43 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom gebeurt dit? Dit intro is prachtig en wordt zo vergald
ow ik dacht over een astronautquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat Jeremy er een presentatie over had voor de klas
Ruud wordt elke keer ergerquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:43 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom gebeurt dit? Dit intro is prachtig en wordt zo vergald
Gewoon een smerige klepper.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:44 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Deze plaat ben ik de afgelopen jaren steeds meer gaan waarderen hoor![]()
Kon ik me ook nog wel herinneren, dit nummer hoorde ik op de middelbare toen ook echt heel vaak.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:43 schreef BillDauterive het volgende:
In 2013 werd dit nummer in de zomer uitgebracht en twee weken later zong het hele veld al mee. Een klassieker was geboren
Nee dat was toen op vakantie in dat strandhuisjequote:
Ruud is een parodie op een DJ, en daar weer een parodie op.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ruud wordt elke keer erger
Wat een lul
Net als Ruud de Wild, overigens.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een smerige klepper.
Oh bah, daar heb ik ooit een teek opgelopenquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat was toen op vakantie in dat strandhuisje
Absoluut, deze verdient zeker een bohhhh'tje van mijquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een smerige klepper.
Ja daar is iets verkeerd gegaan in de volgorde vrees ikquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Am.goden. en dan moet 505 nog komen
Ja ik snap niet helemaal wat iedereen daarin ziet, vind ik juist een van de minste van zequote:Op dinsdag 30 december 2025 16:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Am.goden. en dan moet 505 nog komen
Ik heb dit op de middelbare echt nooit gehoordquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Kon ik me ook nog wel herinneren, dit nummer hoorde ik op de middelbare toen ook echt heel vaak.
Maar dit nummer is wel echt goed geschreven vind ik, dus bij deze wel terecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |