Lekker, radiootje aan en gaanquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:53 schreef Starflyer het volgende:
Zo maar even 2 uur in de auto luisteren. Van de westkant naar de oostkant van het land.
Ik heb heul nog gedoucht vanmiddagquote:
het is 1 van de weinige keren in mijn leven dat ik geen kaarten heb weten te krijgen voor iets waar ik naartoe wil. we zaten natuurlijk wel klaar op de dag van de voorverkoop.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Had je niet verwacht dat het zo snel zou gaan?
Ik was er wel het hele weekend, maar we zijn voor Metallica naar huis gegaan. We waren helemaal doorweekt en wilden eigenlijk niet nog langer blijven
Ik heb vorig jaar een foto van kleindochter gemaakt en ik moest toen direct aan die scene met JackNquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Oprechte vraag: is er iemand in deze Top 2000 die jij geen koning of queen vindt?quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:55 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Teddy Swims KONING![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Woahquote:
nou kan wel weer denk ikquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb heul nog gedoucht vanmiddag
quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:55 schreef essnhills het volgende:
Dit ken ik niet
@:isorden @:mexicanobakker
Nu wel.quote:
Niet een enorme verrijking van mijn leven.quote:
quote:
Balen! In mijn herinnering waren het vooral de Limburgers die achter het net visten. Die elk jaar gingen en normaal gesproken pas ergens overdag tickets gingen halen. Die hadden nu niet door dat het wat sneller ging.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
het is 1 van de weinige keren in mijn leven dat ik geen kaarten heb weten te krijgen voor iets waar ik naartoe wil. we zaten natuurlijk wel klaar op de dag van de voorverkoop.
Ik wil alleen maar zwemmen...quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:57 schreef Gretzl het volgende:
Voorspel in welk jaar Mart Hoogkamer - Ik Ga Zwemmen debuteert in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ
[ link | afbeelding ]
Minderheid hier, maar wel waar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Zo, eindelijk weer thuis. Alle aankopen binnen. We hoeven dit jaar de deur niet meer uit
En thuiskomen met Dimsdale is altijd genot
ik ben ook best vaak geweest. niet altijd een weekend trouwens, maar toch. Ik vind het heel goed dat ze nu iets hebben voor trouwe bezoekers.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Balen! In mijn herinnering waren het vooral de Limburgers die achter het net visten. Die elk jaar gingen en normaal gesproken pas ergens overdag tickets gingen halen. Die hadden nu niet door dat het wat sneller ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |