JAquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:14 schreef essnhills het volgende:
I've got 2 tickets to Iron Maiden baby
Come with me friday don't say maybe
LIVESquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
RUN TO THE HILLLLLLLSSSSSSSSSS
RUN FOR YOUR LIFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
"Yeeeeaaaaaahhhhhhhaaaaaaaiieeeeaaahh"quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit jaar bij een muziekkwis, moest je bij dit nummer de tekst afmaken. Je moest dit opschrijven.
Bijna niemand schreef bij dit nummer iets op. Behalve bij de tafel waar ik aan zat dus![]()
![]()
Altijd goed om te weten waar de exit isquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kijk! Dat is toch wel iets wat je wilt weten, denk ik?
quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:14 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Run for your lives!!quote:
Maybe.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:14 schreef essnhills het volgende:
I've got 2 tickets to Iron Maiden baby
Come with me friday don't say maybe
als het maar niet zo'n depressieve klank heeftquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Altijd goed om te weten waar de exit is
Vriendin weer de spelbreker?quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
En dan ontbrak ik ook nog een tijdje
Ja.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:15 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb Iron Maiden nooit live gezien en het trekt me ook niet echt, maar iedere muziekkenner hier is enthousiast. Zit ik fout?
ja en ik heb ze nooit live gezienquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:15 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb Iron Maiden nooit live gezien en het trekt me ook niet echt, maar iedere muziekkenner hier is enthousiast. Zit ik fout?
Neuh klinkt gewoon normaalquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
als het maar niet zo'n depressieve klank heeft
Jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:15 schreef BillDauterive het volgende:
Het is weer een van die nachten dagenquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dacht je ze zullen er nu wel zijn. nee hoor
zie volgend liedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |