Jerry KOOKT van binnenquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:40 schreef de_boswachter het volgende:
Jerry had die klote Rotterdammer een pets motte geven. Met z’n aanraken steeds. Vieslap.
quote:
Ah, Sander Kramer dus, nooit van gehoord maar volgens mij mis ik er vrij weinig aanquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:40 schreef mitt het volgende:
[ afbeelding ]
de Kramer als hij mag praten
Bart Nollesquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Wie is die kerel naast Jerry die zichzelf echt helemaal fantastisch vindt?
Stukje mei ‘40 op z’n muil!quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:40 schreef de_boswachter het volgende:
Jerry had die klote Rotterdammer een pets motte geven. Met z’n aanraken steeds. Vieslap.
Is ook zo ongelooflijk irritant, mensen die je tijdens het praten steeds even aanraken, handje tegen je arm, etc, sodetyfusstraal opquote:
De line-up vanavond mag niet teleurstellen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is nog erger dan toen die PSV downie er zat. Hysterische Nolles, Jerry en kutgast, wat een gedoe.
Gevoelig onderwerp.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is ook zo ongelooflijk irritant, mensen die je tijdens het praten steeds even aanraken, handje tegen je arm, etc, sodetyfusstraal op
Jezus, wat een woede.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is ook zo ongelooflijk irritant, mensen die je tijdens het praten steeds even aanraken, handje tegen je arm, etc, sodetyfusstraal op
Vincent zit er sowiesoquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De line-up vanavond mag niet teleurstellen.
Bah ja. Zijn ook altijd mannenquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:41 schreef heywoodu het volgende:
@De_Kraam > De Kramerquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:40 schreef mitt het volgende:
[ afbeelding ]
de Kramer als hij mag praten
Sommige dingen boeien me niks, bij andere dingen is mijn irritatiegrens tamelijk rap bereikt, ja.quote:
Bij mij zijn het meestal vrouwen, maar blijkbaar trek jij een ander volk aan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bah ja. Zijn ook altijd mannen
Zeker geen vrouwen, lijkt me.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij mij zijn het meestal vrouwen, maar blijkbaar trek jij een ander volk aan.
Dit gelooft niemand.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bij mij zijn het meestal vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |