Een Brelletje uiteraard.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wat heb ik nu net gemist dan [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ORIGINEEL VAN A*TEENS GODEN![]()
Bekijk deze YouTube-video
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Houd mij in gedachten voor de volgende ronde dan, als dat nog gaat gebeuren...quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha, Britse vrienden hadden onverwachts een kaartje over. Maar lukte niet meer goed te combineren met werk
Ja hoorquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Spelen meisjes van 4 dan niet met poppen/barbies??![]()
![]()
Staat hier wel primaquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze gooit effe 200 plekken door het putje
Was ook veel te hoogquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze gooit effe 200 plekken door het putje
Zij doen komend jaar mee aan Melodifestivalen!quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:40 schreef Gretzl het volgende:
ORIGINEEL VAN A*TEENS GODEN
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
lolquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer niks, heb niet zoveel met Noel als zanger
Talk tonight is de uitzondering daarop
Stond al 4 jaar 150-200quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze was ook wel wat omhooggevallen vorig jaar
Beetje apart met mn vorige username inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |