Dit heeft hij van zijn vader moet ik eerlijk bekennen. Ik vind dit niet zo.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij heeft een goede opvoeding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Bedankt, wordt gewaardeerd!quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:51 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben even solidair met @:Evenstar, hier ligt de stroom er ook uit
Dat is echt een verschrikking.quote:
Woahquote:
Er wordt gewoon in gezongen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Instrumentaal pareltje.
Dit is geweldig!
Als ik naar de laatste 24 uur kijk ben ik toch niet ontevreden over hoe bepaalde klassiekers standhouden dan wel hun opleving van de afgelopen jaren volhouden. Don't Dream It's Over stond bijv zeer aangenaam hoogquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veel grote dalers in dit gebied die afgelopen jaren redelijk stabiel waren
Ik ontken ook nergens dat er wordt gezongenquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er wordt gewoon in gezongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |