De echtscheiding is nog niet zeker hoorquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
werd ik erg emotioneel bij Peace is Free
Hahahaquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ga bij volgende Matt Berninger/National concert maar meer naar voren. Wel benieuwd naar die National meisjes van jou:)
Voor mij was het in 2024 dacht ikquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, mooi lied! Ik heb ze in 2009 live gezien en zou ze weer eens wat vaker moeten opzetten
DEALquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ga bij volgende Matt Berninger/National concert maar meer naar voren. Wel benieuwd naar die National meisjes van jou:)
Oh keek niet goed. Was op cam idd. Wel beetje jongquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Bij welke Radioheadnummer waren dan fans bezig op de playback plek? Of bedoelde je wel de cam bij LET DOWN GENOT?
EIgenlijk moet Beyond Me van After FOrever in de lijst.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:06 schreef Poppejans1.4 het volgende:
HEEEEEEEEÉÉRLIJK
En dan vanavond FLOORGASM genot
Ik ben dat gesleep met die larven zo zat he.quote:
Jij weetquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
EIgenlijk moet Beyond Me van After FOrever in de lijst.
Deze twee stemmen op 1 nummer![]()
![]()
![]()
Ze zullen vast wel vaker iets opgenomen hebben, maar dat heb ik niet zo paraat. .
Het aantal baby's is dit jaar weer exponentieel gestegen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ben dat gesleep met die larven zo zat he.
Gezien de artiesten denk ik dat ook welquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en maar 1![]()
![]()
![]()
En ik denk dat je die wel kent
Ik ookquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:09 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ik stemde op die andere in de ruimte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |