Dat klopt, nu wel.quote:Op maandag 19 januari 2026 21:44 schreef GotenSSJ het volgende:
@:pino112
Kan ik me nog aanmelden? Als ik probeer in te loggen met de gegevens van vorig jaar (en de FPCL) werkt het nu niet
Vergetenquote:Op maandag 19 januari 2026 22:24 schreef Pino112 het volgende:
@:Aguero @:capuchon_jongen @:Cavalier @:DIJK @:franklop @:GotenSSJ @:marsan @:mitt @:noodgang @:Sabata @:Scorpion_17 @:Tjacka @:wimderon
Om 8.30 uur NLse tijd begint de proloog, zorgen jullie ervoor dat je voor die tijd een voorspelling van het klassement hebt ingestuurd?
Ah, shitquote:Op maandag 19 januari 2026 22:24 schreef Pino112 het volgende:
@:Aguero @:capuchon_jongen @:Cavalier @:DIJK @:franklop @:GotenSSJ @:marsan @:mitt @:noodgang @:Sabata @:Scorpion_17 @:Tjacka @:wimderon
Om 8.30 uur NLse tijd begint de proloog, zorgen jullie ervoor dat je voor die tijd een voorspelling van het klassement hebt ingestuurd?
Zeker! Je kan nu inloggen met hetzelfde wachtwoord als vorig seizoen.quote:
Dat is een beetje lastig voorspellen voorlopig aangezien bij de helft van de ploegen nog niet duidelijk is wie er gaat rijden.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeker! Je kan nu inloggen met hetzelfde wachtwoord als vorig seizoen.
Voor de rest: 12.25u deadline morgen
Morgenochtend wel!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is een beetje lastig voorspellen voorlopig aangezien bij de helft van de ploegen nog niet duidelijk is wie er gaat rijden.
hoeveel achjes mogen we noteren?quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:59 schreef Pino112 het volgende:
Last call for @:capuchon_jongen @:DIJK @:gomeli @:GotenSSJ @:knijn1985 @:Tjacka
Nog 25 minuten
Zes!quote:Op woensdag 28 januari 2026 12:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
hoewel achjes mogen we noteren?
Ach jammer had een pittig periode achter de rug, volgende keer mssquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |