Gefeliciteerd!quote:
Ik pas evenquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie wil met mij naar de Afsluitdijk?
Het is toch ook wel heel erg allemaalquote:
Niet alles hoeft leegquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Schudden, slurpen, likken als het maar leeg gaat.
Ik weet niet. Ik krijg er andere vibes bij
Alleen als we gaan fietsen en als ik daarna niet weet wat je er nu van vindtquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie wil met mij naar de Afsluitdijk?
Ik zie Bang Her Hard nog wel het hoogste staanquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ach krijgen we het werd zomer al? Dat is n tegenvallende dab
Hij valt in ieder geval wel op. Daarom hebben we het er hier ook over.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie bij de overheid vond het een goed idee?
Ik vind het wel een goed idee eigenlijkquote:
midden in de nacht?quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Alleen als we gaan fietsen en als ik daarna niet weet wat je er nu van vindt
Doet me heel erg denken aan deze ultieme Henry & Bram klassiekerquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:03 schreef Eightyone het volgende:
"Everyone is an investor... baby."
Brrr.
Muis bij jou op de bagagedragerquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Alleen als we gaan fietsen en als ik daarna niet weet wat je er nu van vindt
Nederland is een..quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie Bang Her Hard nog wel het hoogste staan
Geil land?quote:
Liever She bangs the drumsquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie Bang Her Hard nog wel het hoogste staan
Is er geen actie ergens voor forever aloners singles met kattenquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Alle singles, met honden, zijn dus op de Afsluitdijk te vinden op 31 dec.
Hier zou een dating platform iets mee moeten doen.
Ik denk wel dat het aanslaat bij 20ers, 30ers en 40ers.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:03 schreef Eightyone het volgende:
"Everyone is an investor... baby."
Brrr.
dat is vanavond pas als @ok01 terug is van haar personeelsborrelquote:
Deze 40er heeft geinvesteerd in een huis.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het aanslaat bij 20ers, 30ers en 40ers.
Voorproefje op het landelijk verbod volgend jaar. Al helemaal in de grensregio's.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:07 schreef PippenScottie het volgende:
Ik begrijp vanuit mijn bronnen in Zwolle dat niet iedereen in Zwolle de memo heeft gekregen dat vuurwerk daar verboden is dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |