Dank voor de verbetering, het wil er maar niet inquote:Op dinsdag 30 december 2025 08:12 schreef incel het volgende:
telefoontjes plegenSorry maar ik ben geen 50+. Ik message gewoon.
Verder is het jouW met een W.
en 'die' is 'dat'quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:30 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dank voor de verbetering, het wil er maar niet in
Dan moet ik erkennen, dat die idd wel langer waren!quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:00 schreef Farenji het volgende:
Mijn langste telefoontje was waarschijnlijk met een bbs.
Maar dan ben je toch niet letterlijk aan het bellen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Bulletin Board System:
https://en.wikipedia.org/wiki/Bulletin_board_system
oei hoezo dat?quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:52 schreef LordofLeaves het volgende:
Van mijn mentor om mij te vertellen dat ik van de opleiding zou worden verwijderd.
Belletje was omdat ik nooit kwam opdagen. Duurde al met al toch een kleine 2 uur. Helaas trok hij aan het korte einde.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:05 schreef Pajanus het volgende:
[..]
oei hoezo dat?
en hoezo was dat zo lang?
Als je nooit kwam opdagen waarom zou je dan twee uur besteden om dit te vertellen aan je?quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Belletje was omdat ik nooit kwam opdagen. Duurde al met al toch een kleine 2 uur. Helaas trok hij aan het korte einde.
Ja klopt.. waren best dure nachtenquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:00 schreef Fok-it het volgende:
Vroeger met vriendinnetje aan de telefoon kon je jezelf wel hele nachten vermaken.
Toen de telefoonrekening zichtbaar werd voor mijn ouders waren zij dan weer wat minder blij
Weet ik veel. Het deed er toch niet toe. Uiteindelijk mocht ik toch blijven.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:07 schreef Pajanus het volgende:
[..]
Als je nooit kwam opdagen waarom zou je dan twee uur besteden om dit te vertellen aan je?
8 uur in een week een schoonmaakster? Woon jij in een kasteel of schijt je de boel structureel onder ofzo?quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:03 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb wel eens drie kwartier gebeld met mijn vriendinnetje, toen ik 16 ofzo was. Zo lang heb ik nooit meer gebeld, eigenlijk.
Mijn schoonmaakster is altijd aan het bellen, met een headset op, ik heb een keertje bij elkaar opgeteld, die heeft in mijn huis al eens 8 uur in een week tijd staan bellen. En dat is dan terwijl ze bezig is, wie weet hoeveel ze thuis belt. Mijn moeder kon dat ook. Die zat gewoon twee uur op een stoel te ouwehoeren met één van m'n tantes of de dominee. Nooit begrepen.
Hm, nee ik ben wat jonger, kon gewoon lekker in bedquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja klopt.. waren best dure nachten![]()
En koud, je moest dan in de gang bellen want de kabel raakte niet ver genoeg en je wou niet dat ze het in de woonkamer konden horen.
Luxequote:Op dinsdag 30 december 2025 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, nee ik ben wat jonger, kon gewoon lekker in bed
Je kreeg inderdaad gewoon een rekening met de post met elk nummer en de gebelde tijdquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:12 schreef Solispolar het volgende:
Ik had 'vroeger' (in de tijd van vaste lijnen) toen ik een jaar of 15 was een vriendinnetje die wat verder weg woonde. Omdat ik natuurlijk nog geen auto/rijbewijs had en reizen met de trein al best wel duur was belden we veel. Dat gebeurde vaak stiekem, omdat mijn ouders wisten dat de prijs anders op zou lopen.
Ik zal je het hele verhaal besparen, maar komt erop neer dat ik (om de een of andere reden) dacht 'veilig' te zijn, maar we na een aantal weken een rekening kregen van een paar honderd guldenIk heb aanvankelijk nog bij hoog en laag ontkent dat ik het was; maar na de introductie van de specificatie bleek dat 98% van de belletjes van en naar 2 specifieke nummers gingen. Toen was het game over
Heeft niks met leeftijd te maken, maar is gewoon angst om te bellen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:12 schreef incel het volgende:
telefoontjes plegenSorry maar ik ben geen 50+. Ik message gewoon.
Drie keer drie uur, zo gek is het allemaal niet, ik woon wel groot ja. Ze doet wel echt bijna al het wasgoed ook, dat scheelt enorm veel tijd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
8 uur in een week een schoonmaakster? Woon jij in een kasteel of schijt je de boel structureel onder ofzo?
Ah zo..quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:29 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Drie keer drie uur, zo gek is het allemaal niet, ik woon wel groot ja. Ze doet wel echt bijna al het wasgoed ook, dat scheelt enorm veel tijd.
BBS velgenquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:00 schreef Farenji het volgende:
Mijn langste telefoontje was waarschijnlijk met een bbs.
Nog niet!quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ah zo..
Het is niet zo dat jij in een busje naar je werk gaat ofzo toch? Dat er 1 of andere zorgindicatie aan vast hangt?
Lekker man. Je hebt groot gelijk.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:37 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nog niet!
Het scheelt 9 uur huishouden per week, voor maar 150 euro. Al die tijd kan ik nu in m'n kinderen steken, omdat mijn vrouw en ik nu amper hoeven te poetsen. Kan het iedereen aanraden.
Laat ik voorop stellen dat ik zelf geen kinderen heb en ook niet samenwoon.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:37 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nog niet!
Het scheelt 9 uur huishouden per week, voor maar 150 euro. Al die tijd kan ik nu in m'n kinderen steken, omdat mijn vrouw en ik nu amper hoeven te poetsen. Kan het iedereen aanraden.
De was van 5 personen, alles strak trekken, eens per week de bedden verschonen, de badkamer en toiletten schoonmaken, de vloeren stofzuigen en dweilen, eerlijk gezegd, als ze 20 uur per week kwam zou ik er nog wel wat op vinden hoor. Ik heb wel veel oppervlakte ook.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat ik zelf geen kinderen heb en ook niet samenwoon.
Maar 9 uur aan huishouden? Wat doe je dan in hemelsnaam allemaal?
Ik kan me ook niet herinneren dat mijn moeder zoveel uur in het huishouden stak en ze is altijd erg netjes, tot in het irritante.
Niet meer naar 1.5 uur dus? gelukkig doet whatsapp niet aan verbreken van verbindingen (blijkt).quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:56 schreef Moeraskat het volgende:
Tegenwoordig verbreekt de verbinding na 2u automatisch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |