Dank voor de verbetering, het wil er maar niet inquote:Op dinsdag 30 december 2025 08:12 schreef incel het volgende:
telefoontjes plegenSorry maar ik ben geen 50+. Ik message gewoon.
Verder is het jouW met een W.
en 'die' is 'dat'quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:30 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dank voor de verbetering, het wil er maar niet in
Dan moet ik erkennen, dat die idd wel langer waren!quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:00 schreef Farenji het volgende:
Mijn langste telefoontje was waarschijnlijk met een bbs.
Maar dan ben je toch niet letterlijk aan het bellen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Bulletin Board System:
https://en.wikipedia.org/wiki/Bulletin_board_system
oei hoezo dat?quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:52 schreef LordofLeaves het volgende:
Van mijn mentor om mij te vertellen dat ik van de opleiding zou worden verwijderd.
Belletje was omdat ik nooit kwam opdagen. Duurde al met al toch een kleine 2 uur. Helaas trok hij aan het korte einde.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:05 schreef Pajanus het volgende:
[..]
oei hoezo dat?
en hoezo was dat zo lang?
Als je nooit kwam opdagen waarom zou je dan twee uur besteden om dit te vertellen aan je?quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Belletje was omdat ik nooit kwam opdagen. Duurde al met al toch een kleine 2 uur. Helaas trok hij aan het korte einde.
Ja klopt.. waren best dure nachtenquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:00 schreef Fok-it het volgende:
Vroeger met vriendinnetje aan de telefoon kon je jezelf wel hele nachten vermaken.
Toen de telefoonrekening zichtbaar werd voor mijn ouders waren zij dan weer wat minder blij
Weet ik veel. Het deed er toch niet toe. Uiteindelijk mocht ik toch blijven.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:07 schreef Pajanus het volgende:
[..]
Als je nooit kwam opdagen waarom zou je dan twee uur besteden om dit te vertellen aan je?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |