nur zo en vraag is die wat me bezoekte amin van hele fok? dann moet ik wel wat bezonderes zijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb voor mij zelf al een bakkie koffie gepakt
Jij bent toch bijzonder?quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
nur zo en vraag is die wat me bezoekte amin van hele fok? dann moet ik wel wat bezonderes zijn
https://zoetezusjes.nl/speculooslatte/quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Speculoos Latte
Toch eens naar een recept zoeken want pokkeduur in bistro
Armani post hier wel vaker hoor, is niets bijzonders aanquote:Op dinsdag 30 december 2025 08:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
nur zo en vraag is die wat me bezoekte amin van hele fok? dann moet ik wel wat bezonderes zijn
Beterschap Tottie!quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:02 schreef ToT het volgende:
Luitjes!
Gisteren een zieke buurman bezocht, vandaag begin ik zelf ineens flink verkouden te worden.
Dat is echte samenwerkingquote:Op dinsdag 30 december 2025 08:04 schreef MooieTop6 het volgende:
Hier zat gisteren een collega iedereen aan te steken, gaat leuk worden
Preciesquote:Op dinsdag 30 december 2025 08:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Buurman zat te kotsen boven een emmer, maar okee; mannengriep.
Zo werkt dat in een vrouwenbreinquote:Op dinsdag 30 december 2025 08:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Buurman zat te kotsen boven een emmer, maar okee; mannengriep.
Reanimeren > mannengriepquote:Op dinsdag 30 december 2025 08:07 schreef MooieTop6 het volgende:
Been eraf, half verlamd > mannengriep
Mochten ze kijken?quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:08 schreef MooieTop6 het volgende:
Toen ik een niersteen aan het baren was, was dat ook mannengriep volgens een paar vrouwelijke collega's
Ff gehelikopterDquote:
Dat is nou echt collegialiteitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:11 schreef Moeraskat het volgende:
Ja ze zijn er bij. Sommige melden zich ziek voor een scheet en de ander werkt doodziek doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Zeker die 19-28 jarige.quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze zijn er bij. Sommige melden zich ziek voor een scheet en de ander werkt doodziek door
Weet je nog mijn dochter van de week die na de nachtdienst door moest draaien omdat iemand zich ziek had gemeldquote:Op dinsdag 30 december 2025 08:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zeker die 19-28 jarige.
Zelfs: ik heb slecht geslapen vannacht maar een uur of twee, ik meld me ziek
Ja dat is het andere uiterste jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je nog mijn dochter van de week die na de nachtdienst door moest draaien omdat iemand zich ziek had gemeld
Die is in de middag om 2 uur begonnen, ze was ongesteld en had geen zin om vroeg te beginnen
MIjn dochter, die op advies van een arts niet mocht werken omdat ze een zenuwklem had zitten in haar nek met uitstralingen naar haar arm, was san het werk, en ze heeft ook nog geen artrose aan haar voeten
Ja op het werk zeiden ze we geven je er iemand naast die het zware werk kan doenquote:Op dinsdag 30 december 2025 08:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat is het andere uiterste ja
quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://zoetezusjes.nl/speculooslatte/
quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:17 schreef Dotteke het volgende:
I put al Spel on You be causeeeee youre my
Graag gedaan mutske ben nieuwdquote:Op dinsdag 30 december 2025 08:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ga ik zeker proberen
Dank je wel
Goed nummer vind ik datquote:
Beter ga je eindelijk even slapen Mario kan je straks weer fris en uitegerust gaan bolkenquote:Op dinsdag 30 december 2025 08:39 schreef mario390 het volgende:
had nu geen geluk ik geloof ik gaa zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |