nur zo en vraag is die wat me bezoekte amin van hele fok? dann moet ik wel wat bezonderes zijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb voor mij zelf al een bakkie koffie gepakt
Jij bent toch bijzonder?quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
nur zo en vraag is die wat me bezoekte amin van hele fok? dann moet ik wel wat bezonderes zijn
https://zoetezusjes.nl/speculooslatte/quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Speculoos Latte
Toch eens naar een recept zoeken want pokkeduur in bistro
Armani post hier wel vaker hoor, is niets bijzonders aanquote:Op dinsdag 30 december 2025 08:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
nur zo en vraag is die wat me bezoekte amin van hele fok? dann moet ik wel wat bezonderes zijn
Beterschap Tottie!quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:02 schreef ToT het volgende:
Luitjes!
Gisteren een zieke buurman bezocht, vandaag begin ik zelf ineens flink verkouden te worden.
Dat is echte samenwerkingquote:Op dinsdag 30 december 2025 08:04 schreef MooieTop6 het volgende:
Hier zat gisteren een collega iedereen aan te steken, gaat leuk worden
Preciesquote:Op dinsdag 30 december 2025 08:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Buurman zat te kotsen boven een emmer, maar okee; mannengriep.
Zo werkt dat in een vrouwenbreinquote:Op dinsdag 30 december 2025 08:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Buurman zat te kotsen boven een emmer, maar okee; mannengriep.
Reanimeren > mannengriepquote:Op dinsdag 30 december 2025 08:07 schreef MooieTop6 het volgende:
Been eraf, half verlamd > mannengriep
Mochten ze kijken?quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:08 schreef MooieTop6 het volgende:
Toen ik een niersteen aan het baren was, was dat ook mannengriep volgens een paar vrouwelijke collega's
Ff gehelikopterDquote:
Dat is nou echt collegialiteitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |