Hold my handquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:35 schreef ok01 het volgende:
[..]
Vat ook een beetje mijn 2025 gedeeltelijk samen
Toegewijde fans zoals deze twee, altijd +100quote:
Ja dat was echt kut, zelfs de band zelf was verrast dat daar publiek zatquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:35 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Oh jezus, jij was dus één van die mensen die achter het podium zat. Wat kut zeg. Ik had een zitplek aan de lange zijde. Opzich prima plekken ja.
Prachtige versie van Duizend Soldaten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het Zesde Metaal
Dit jaar ook maar weer eens gezien, andere locatie weliswaar.
Ja. Ik weet nog steeds niet wat ik er nou van moet vinden. Ergens vind ik die app geniaal, maar ook ergens stom.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:35 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft iemand die Robbie Williams biopic gezien?
Als een Jezus terug op aarde?quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
Dacht even dat Gerard Cox in het café stond.
Speelden ze Spit it out?quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:37 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn beste concert dit jaar was The Maccabees in Paradiso. Het was echt geweldig. De band had er enorm veel zin in, het publiek haast nog meer en iedereen zong alles van begin tot eind mee
Als er fonteinen van emoties bestaan kunnen de doden vast ook weer tot leven worden gewekt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
Het Zesde Metaal GODENquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Prachtige versie van Duizend Soldaten.Wannes is eindeloos grappig in zn onhandigheid
Zijn urn is er misschien bijquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |