Sterktequote:Op dinsdag 30 december 2025 13:33 schreef Doevelaer het volgende:
Middagsessie skippen voor een HA/ZKH bezoekje met onze kleine
Ach, sterkte makker.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:33 schreef Doevelaer het volgende:
Deutsche Bahn is pure aids.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, het is allemaal weer te moeilijk voor de treinenmeneertjes. Het wordt een half uurtje later.
Tsja, dat weet je eigenlijk van tevoren. Kan me er niet echt druk om maken ook.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deutsche Bahn is pure aids.
Je krijgt het idee dat het hem wel wat doet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:40 schreef Szura het volgende:
Het doet me niks, maar ik schreeuw me kapot tegen het publiek
Pauper Littler
Lekker man.quote:
Jij denkt ook dat er toen bij Berghius wel iemand in zijn hoofd zat?quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je krijgt het idee dat het hem wel wat doet.
Wie is hiervoor verantwoordelijkquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:55 schreef franklop het volgende:
Een deel van kerststukje hangt voor de tv
Ikzelf of de vrouw des huizes, rond de kerst daarnaartoe verplaatst ivm ruimte op tafel makenquote:
Sterkte Doev!quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:33 schreef Doevelaer het volgende:
Kapitale blunder.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:57 schreef franklop het volgende:
rond de kerst daarnaartoe verplaatst ivm ruimte op tafel maken
Stopt altijd als je het benoemdquote:
Roep de vrouw dan evenquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Ikzelf of de vrouw des huizes, rond de kerst daarnaartoe verplaatst ivm ruimte op tafel maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |