Oef. Je maakt jezelf niet populair vrees ik. Gewaagd!!!!!!!quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:24 schreef The_Undertone het volgende:
Ik vind Ratajski-Woodhouse niet zo'n misselijke opener![]()
Ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar Loek Houthuis is best OK om naar te kijken.
En Ratajski is cult.
Ga maar naar het top 2000 topicquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:24 schreef The_Undertone het volgende:
Ik vind Ratajski-Woodhouse niet zo'n misselijke opener![]()
Ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar Loek Houthuis is best OK om naar te kijken.
En Ratajski is cult.
Da's wel een topgozert, doet fantastisch werk.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sander de Kramer in de studio vanmiddag, trouwens.
Echt nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Da's wel een topgozert, doet fantastisch werk.
Die meen je? Presentator, bekend Rotterdammer, doet veel ontwikkelingswerk en heeft mooie programma's gemaakt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Echt nog nooit van gehoord.
Zat laatst ook bij Alex Pastoor in de podcast, krijg je een prima beeld, twee delen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Echt nog nooit van gehoord.
Ik denk dat ik dan even een wandeling ga makenquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sander de Kramer in de studio vanmiddag, trouwens.
't Is me wat zeg.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ga maar naar het top 2000 topic
quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:19 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan gerust even weg.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:37 schreef yvonne het volgende:
Is de eerste partij wat of kan ik dan even met de hond?
quote:
Mini dagje vakantie BSO, dus genoeg tijd nuquote:
Maak maar een lekker ommetje. Van een kilometer of 10.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:37 schreef yvonne het volgende:
Is de eerste partij wat of kan ik dan even met de hond?
Hij was er op tijd bij, zullen we maar zeggenquote:
Zit je al klaar voor de grote krakerquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:55 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Die zou 14 zijn, las ik wat verder in de comments
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |