in de roemruchte jaren 60 en 70 hadden vrouwen ook baarden. weliswaar op een andere plek, maar toch.quote:Op maandag 29 december 2025 23:23 schreef ok01 het volgende:
In een ander leven had een baard mij vast wel gestaan
Waar zie jij haat?quote:Op maandag 29 december 2025 23:19 schreef PzKpfw het volgende:
Ik snap die haat op Suzan en Freek niet zo
Had ook niets anders verwachtquote:Op maandag 29 december 2025 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, live gezien:
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More ZZ Top setlists
quote:Op maandag 29 december 2025 23:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Alrighty, ik ga pitten. Tot morgen!
Ben daar niet feministisch genoeg voorquote:Op maandag 29 december 2025 23:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
in de roemruchte jaren 60 en 70 hadden vrouwen ook baarden. weliswaar op een andere plek, maar toch.
Ja die is er een beetje onopvallend tussenuit gekropenquote:Op maandag 29 december 2025 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vergeet dat deze man ook al is gaan hemelen
Sterrenstof zou je als rap kunnen zien. Of Diggy Dexquote:Op maandag 29 december 2025 23:24 schreef hihohaswessam het volgende:
is dit de hoogste niet eminem rapplaat
Stel je even mijn schok voor toen ik een filmpje van hem zag langskomen toen ie doodleuk de carnavalsoptocht in Tilburg stond bij te wonenquote:
Juist daarom spreekt ie mij aan. Tis toegankelijkquote:Op maandag 29 december 2025 23:24 schreef EDMAN- het volgende:
er is zoveel betere rap / hiphop
al is deze lekker.
sterrenstof tel ik nog wel, diggy dex gaat me een stap te verquote:Op maandag 29 december 2025 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sterrenstof zou je als rap kunnen zien. Of Diggy DexMaar qua Engelstalig wel denk ik
Dankzij hem een grote hit geworden.quote:Op maandag 29 december 2025 23:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Stevie Wonder heeft dit ook aardig gekufferd
DJVT ja, Diggy Dex neequote:Op maandag 29 december 2025 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sterrenstof zou je als rap kunnen zien. Of Diggy DexMaar qua Engelstalig wel denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |