quote:Op maandag 29 december 2025 23:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar als je het ze gunt krijgen ze het niet.
Alleen Apeldoorn heeft dit jaar gestemdquote:Op maandag 29 december 2025 23:20 schreef Raceneus het volgende:
Lijkt het maar zo, of zeggen de presentatoren vaak iets wat een stadgenoot, Apeldoorner, van een nummer vindt?
Dan is dat mysterie ook weer opgelost!quote:Op maandag 29 december 2025 23:21 schreef ok01 het volgende:
[..]
Laatste keer toen ik in de spiegel keek niet nee
Dit is wel de reden waarom Fok! nog zo mooi is af en toe, meer mensen die zo prachtig en sierlijk kunnen dartelen en jongleren met woorden aub.quote:
Anders was je Conchita Wurst.quote:Op maandag 29 december 2025 23:21 schreef ok01 het volgende:
[..]
Laatste keer toen ik in de spiegel keek niet nee
Ze konden alleen even Apeldoorn bellen.quote:Op maandag 29 december 2025 23:20 schreef Raceneus het volgende:
Lijkt het maar zo, of zeggen de presentatoren vaak iets wat een stadgenoot, Apeldoorner, van een nummer vindt?
Conchita Wurst in je groentesoep...quote:
Ja about that: ik heb die altijd gezien als 'man met baard'. Wat is daar bijzonder aan?quote:
Susan en Freek brengen altijd het beste in @alopio naar bovenquote:Op maandag 29 december 2025 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel de reden waarom Fok! nog zo mooi is af en toe, meer mensen die zo prachtig en sierlijk kunnen dartelen en jongleren met woorden aub.
Nope, nog steeds half-assed stroom. Geen stromend water, geen verwarming.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |