Die laatste klopt in ieder geval deelsquote:Op maandag 29 december 2025 23:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Can't blame her, gister wist Jeroen van Inkel niet beter dan dat de euro in 2022 werd ingevoerd. Mijn houten hart werd aangekondigd als zijnde van Van Dik Hout
Mijn favo RHCP-nummers zijn coversquote:Op maandag 29 december 2025 23:29 schreef Redefine het volgende:
De rustige RHCP nummers zullen nooit echt mijn favoriet worden.
Straniquote:Op maandag 29 december 2025 23:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Foes zijn allemaal per ongeluk oepssssss [ afbeelding ]
Thanks voor de hulp @:ArnieAlberts & @:hole1988![]()
[ link | afbeelding ]
Goed excuus als je even wat wil zuipenquote:Op maandag 29 december 2025 23:29 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zijn wals leeft wel rentfree in mijn hoofd
Was wel een rete goeie connector achteraf gezienquote:
quote:Op maandag 29 december 2025 23:30 schreef ok01 het volgende:
Tijdens mijn eerste optreden ooit als bassist speelde ik deze ook. Was wel enorm zenuwachtig toen om deze goed te spelen
Nah nee, De Poema's is geen Van Dik Hout en Acda & De Munnik zijn ook niet De Poema's.quote:Op maandag 29 december 2025 23:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Die laatste klopt in ieder geval deels
Heb de whiskey al klaar staanquote:Op maandag 29 december 2025 23:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Goed excuus als je even wat wil zuipen
quote:Op maandag 29 december 2025 23:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zo ook maar slapen. Morgenavond/nacht langer door
Fijne nacht Gale!quote:Op maandag 29 december 2025 23:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Snow is zeeeeeeeeeeeeeeer matig en dan ben ik mildquote:
Trustequote:Op maandag 29 december 2025 23:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
nice :-)quote:Op maandag 29 december 2025 23:30 schreef ok01 het volgende:
Tijdens mijn eerste optreden ooit als bassist speelde ik deze ook. Was wel enorm zenuwachtig toen om deze goed te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |