Gelukkig voor letterlijk elke wereldbewoner zul jij nooit in de positie komen dat dit wat boeitquote:Op maandag 29 december 2025 23:24 schreef vul_maar_in het volgende:
Jutta is precies het type waar ik niet op val maar te goed gelukt in afzonderlijke onderdelen om er geen kunstje op te kunnen.
Koekerdekoekquote:Op maandag 29 december 2025 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig voor letterlijk elke wereldbewoner zul jij nooit in de positie komen dat dit wat boeit
Alsof ik dat niet weet, Maar dat maakt het niet minder waar.quote:Op maandag 29 december 2025 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig voor letterlijk elke wereldbewoner zul jij nooit in de positie komen dat dit wat boeit
Misschien is @vul_maar_in wel Jake Paulquote:Op maandag 29 december 2025 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helaas maat, nog effe volhoudenquote:Op maandag 29 december 2025 23:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hopelijk mogen we van Littler over vijf minuutjes naar bed.
Littler stuurt ons zo naar bed.quote:
Ik had de Chateau Saint-Pierre (van de Jumboquote:Op maandag 29 december 2025 23:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Laatste beetje rood van gister. Chateuneuf du pape.
Zelfs dan.quote:Op maandag 29 december 2025 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien is @:vul_maar_in wel Jake Paul
Sow koekoek. Passief agressief genot.quote:Op maandag 29 december 2025 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
We gaan nog even door!quote:Op maandag 29 december 2025 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Helaas maat, nog effe volhouden
Ik.loop achter.quote:
Chocoladesausquote:Op maandag 29 december 2025 20:59 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor een banaan zonder slagroom. @:3rr0r
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |