Laatste beetje rood van gister. Chateuneuf du pape.quote:Op maandag 29 december 2025 23:19 schreef leolinedance het volgende:
Neem ook nog een biertje, een stout uit eigen brouwerij. Heb er ook een BA van maar die bewaren we maar even voor oud & nieuw
Opa van Rits vindt dit niet leukquote:Op maandag 29 december 2025 23:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dodelijk, het gemak waarmee Littler 180ers gooit...
Goeie reet wel, maar ook vrij plat van vorenquote:Op maandag 29 december 2025 23:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Een waanzinnig lichaam. En ik vind haar zeker niet lelijk nee. Ze moet wel haar mond houden.
Ik zag laatst een poster en ik wil je zeggen dat ik dit niet ok vind. als Man.quote:Op maandag 29 december 2025 23:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goeie reet wel, maar ook vrij plat van voren
Deel die poster even dan zodat wij ook een oordeel kunnen vellen.quote:Op maandag 29 december 2025 23:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik zag laatst een poster en ik wil je zeggen dat ik dit niet ok vind. als Man.
glaasje rood altijd lekkerquote:Op maandag 29 december 2025 23:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Laatste beetje rood van gister. Chateuneuf du pape.
Toen ik single was natuurlijk niet nee.quote:Op maandag 29 december 2025 23:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij zou Jutta, ook op een koude woensdagavond, laten voor wat het is?
Was in Amersfoort maar daar werk ik niet meer.quote:Op maandag 29 december 2025 23:22 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Deel die poster even dan zodat wij ook een oordeel kunnen vellen.
Straks ook een glaasje rood opquote:Op maandag 29 december 2025 23:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
echt?quote:Op maandag 29 december 2025 23:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gelukkig voor letterlijk elke wereldbewoner zul jij nooit in de positie komen dat dit wat boeitquote:Op maandag 29 december 2025 23:24 schreef vul_maar_in het volgende:
Jutta is precies het type waar ik niet op val maar te goed gelukt in afzonderlijke onderdelen om er geen kunstje op te kunnen.
Koekerdekoekquote:Op maandag 29 december 2025 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig voor letterlijk elke wereldbewoner zul jij nooit in de positie komen dat dit wat boeit
Alsof ik dat niet weet, Maar dat maakt het niet minder waar.quote:Op maandag 29 december 2025 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig voor letterlijk elke wereldbewoner zul jij nooit in de positie komen dat dit wat boeit
Misschien is @vul_maar_in wel Jake Paulquote:Op maandag 29 december 2025 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helaas maat, nog effe volhoudenquote:Op maandag 29 december 2025 23:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hopelijk mogen we van Littler over vijf minuutjes naar bed.
Littler stuurt ons zo naar bed.quote:
Ik had de Chateau Saint-Pierre (van de Jumboquote:Op maandag 29 december 2025 23:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zelfs dan.quote:Op maandag 29 december 2025 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien is @:vul_maar_in wel Jake Paul
Sow koekoek. Passief agressief genot.quote:Op maandag 29 december 2025 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
We gaan nog even door!quote:Op maandag 29 december 2025 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Helaas maat, nog effe volhouden
Ik.loop achter.quote:
Chocoladesausquote:Op maandag 29 december 2025 20:59 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor een banaan zonder slagroom. @:3rr0r
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |