Bedacht ik me net te laatquote:Op maandag 29 december 2025 22:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Crowded House gaat zo ook Hey now zingen.
quote:Op maandag 29 december 2025 22:50 schreef ok01 het volgende:
Stemplaat![]()
![]()
Het was voor okkie weer een kutjaar, maar ik heb uit dit nummer veel steun kunnen halen
Ja, dat blijft toch apart. Je zou toch denken dat andere alcoholische dranken een betere basis zouden bieden voor dit soort brouwsels, maar dit werkt gewoon perfectquote:Op maandag 29 december 2025 22:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Pastry Sours zijn heerlijk. Het rare is dat de beste pastry sours niet naar bier smaken
Eens, smoothie meerquote:Op maandag 29 december 2025 22:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Pastry Sours zijn heerlijk. Het rare is dat de beste pastry sours niet naar bier smaken
Gras Natquote:Op maandag 29 december 2025 22:50 schreef essnhills het volgende:
@:koen66
Ik lig nog in bed even te luisteren
Deze ken ik zeker wel
quote:Op maandag 29 december 2025 22:50 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ah nu snap ik de 'daar hebben wij geen last van' van 2 uur geleden
Yeahhhhhhquote:Op maandag 29 december 2025 22:50 schreef essnhills het volgende:
@:koen66
Ik lig nog in bed even te luisteren
Deze ken ik zeker wel
Het is dan ook een prachtig nummerquote:Op maandag 29 december 2025 22:50 schreef ok01 het volgende:
Stemplaat![]()
![]()
Het was voor okkie weer een kutjaar, maar ik heb uit dit nummer veel steun kunnen halen
Die moet je af en toe ook hebben, zou saai zijn als je alleen maar extreem goede bieren zou drinkenquote:Op maandag 29 december 2025 22:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat klinkt erg lekker!
Euhm, van Eggens. Niets speciaals, maar ook niets mis mee
Hadden we allemaal maar een Diaan73 in ons leven!quote:Op maandag 29 december 2025 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil even melden dat ik net bier voor peaceman heb gepakt, zonder dat hij erom zeurde. Ik deed het uit mezelf. Zo kan het ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |