Pastry sours zijn bijzonder, wel lekker maar drink het vooral in de zomerquote:Op maandag 29 december 2025 22:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zo te zien wel ja, nog nooit iets van op maar deze moet ik wel onthouden.
En wat meer blikken van inkopen, als mijn lokale bierzaak ze nog heeft
Fijn toch! Still going strong sinds 2014quote:Op maandag 29 december 2025 22:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Idd eentje die je niet meteen zou verwachten, net als een First Aid Kit bijv
Frisse smaak van aardbei en zure kersen, body heeft wat weg van een bananen smoothie, lekker dikquote:Op maandag 29 december 2025 22:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Proost! Hoe smaakt ie?
Ik zit aan een wheat wine.
Pastry Sours zijn heerlijk. Het rare is dat de beste pastry sours niet naar bier smakenquote:Op maandag 29 december 2025 22:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Pastry sours zijn bijzonder, wel lekker maar drink het vooral in de zomer
Voor mij wisselt het een beetje af, ze moeten nog wel een beetje zuur zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 22:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Pastry sours zijn bijzonder, wel lekker maar drink het vooral in de zomer
braaf!quote:Op maandag 29 december 2025 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil even melden dat ik net bier voor peaceman heb gepakt, zonder dat hij erom zeurde. Ik deed het uit mezelf. Zo kan het ook.
ah nu snap ik de 'daar hebben wij geen last van' van 2 uur geledenquote:Op maandag 29 december 2025 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil even melden dat ik net bier voor peaceman heb gepakt, zonder dat hij erom zeurde. Ik deed het uit mezelf. Zo kan het ook.
Crowded House gaat zo ook Hey now zingen.quote:Op maandag 29 december 2025 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
Hey Now van London Grammar is genot.
Ik ook vorig jaar pas uit een van de Spotify afspeellijstjes.quote:Op maandag 29 december 2025 22:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Heb The Warning pas dit jaar ontdekt na hun Pinkpopgig terug te hebben gezien. Maar meteen helemaal fan! Tijd dat ze hier op de radio een beetje door gaan breken. Leuke meiden ook
Of om in de taal van dit topic te spreken: The WarningGODINNEN![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |