Lekker opbouwen naar nietsquote:Op maandag 29 december 2025 22:31 schreef 4-elements het volgende:
Gaat het nog beginnen? Zaadplaat tot nu toe.
Ik vond dit maar soft gedoe live. En ook die softere versies van oudere nummers vond ik niets.quote:Op maandag 29 december 2025 22:30 schreef Isorden het volgende:
inb4 @:Dagoduck die vertelt dat hij Chester vlak voor z'n dood nog op Werchter heeft gezien.
Al besprokenquote:Op maandag 29 december 2025 22:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Bij deze!
[ afbeelding ]
We hebben een quiz appgroep. We doen een keer of vier per jaar een quiz.quote:Op maandag 29 december 2025 22:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Klinkt als een plan, mits het uitkomt uiteraard
quote:Op maandag 29 december 2025 22:32 schreef houdjemond het volgende:
I DO!
DM me alsjeblieft als je rare gedachten hebt. Ik meen dit. Uit ervaring.
Ik geef toe dat de grens tussen bitterzoet en emoterreur soms flinterdun is. Maar deze zit voor mij aan de goede kant.quote:Op maandag 29 december 2025 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit ook niks, maar dit is vergelijkbaar met Suzan en Freek-stemmers. Vol op de emeusjie.
Nou zou in mijn 4851 4700 staan ofzoquote:Op maandag 29 december 2025 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vrouw was ook bij een van die laatste shows en vindt dit wel mooi. Kan het wel begrijpen. Ik vind dit ietwat saaiig maar er staat ook wel weer veel slechter in de lijst.
Dit ja.quote:Op maandag 29 december 2025 22:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik geef toe dat de grens tussen bitterzoet en emoterreur soms flinterdun is. Maar deze zit voor mij aan de goede kant.
Dat heeft nog niemand gezegd toch?quote:Op maandag 29 december 2025 22:33 schreef houdjemond het volgende:
Mensen die suïcide grappig vinden zijn af.
quote:Op de dijk zouden kledingstukken zijn gevonden waarna alarm is geslagen en de hulpdiensten een zoekactie zijn gestart.
Eensquote:Op maandag 29 december 2025 22:33 schreef houdjemond het volgende:
Ik heb er binnen mijn familie inmiddels 2 meegemaakt.quote:Op maandag 29 december 2025 22:33 schreef houdjemond het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |