Seizoen speelt zich af over, wat zal het zijn? Een dag of 3?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:08 schreef freaky40 het volgende:
Nee zeker niet, maar dat zou nu zo langzamerhand moeten wegtrekken/minder moeten worden. Heeft ook wel wat weg van een giant koortslip.
Weet ik veel.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:17 schreef Momo het volgende:
Zou juist raar zijn als wonden en blauwe plekken verdwijnen in geheel binnen 3 dagen.
Knap als jij binnen een paar dagen helemaal bent genezen als je in elkaar bent getikt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:53 schreef freaky40 het volgende:
Wat heeft die Dustin maar van die blijvende bloedvlekken bij zijn mond en mondhoeken de hele tijd.
Die hele coming out vond ik veel te woke en inclusief, maar dat zijn we van Netflix gewend de laatste jaren...
Goed verhaalquote:Op woensdag 31 december 2025 11:50 schreef Elan het volgende:
Vond het vies tegenvallen en het einde sloeg nergens op. Gelukkig klaar nu.
quote:Op woensdag 31 december 2025 00:17 schreef Momo het volgende:
Zou juist raar zijn als wonden en blauwe plekken verdwijnen in geheel binnen 3 dagen.
Op die manier bekeken vond ik het juist raar dat Dustin, nadat hij door meerdere personen halfdood is geslagen, korte tijd later fietsend en zonder echte problemen bij zijn vrienden aankomt. Ik had na die zware mishandeling echt verwacht dat hij op die plek gevonden zou worden en in coma naast Max in het ziekenhuis zou belanden.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Knap als jij binnen een paar dagen helemaal bent genezen als je in elkaar bent getikt.
Is de laatste al online?quote:Op woensdag 31 december 2025 11:50 schreef Elan het volgende:
Ja dat boeit me ook allemaal niet zoquote:Op woensdag 31 december 2025 11:24 schreef DKUp het volgende:
Aflevering 4 was heel goed. Heb alleen weinig zin in die afleveringen van een uur waar nauwelijks iets gebeurd behalve Holly die opeens als hoofdpersonage door de serie rent en de rest een bijpersonage is geworden.
Serieus?quote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 11:50 schreef Elan het volgende:
Ik vond het dan weer wel realistisch dat Max niks kan na een tijd 'coma'quote:Op woensdag 31 december 2025 12:27 schreef Kwntm het volgende:
[..]
[..]
Op die manier bekeken vond ik het juist raar dat Dustin, nadat hij door meerdere personen halfdood is geslagen, korte tijd later fietsend en zonder echte problemen bij zijn vrienden aankomt. Ik had na die zware mishandeling echt verwacht dat hij op die plek gevonden zou worden en in coma naast Max in het ziekenhuis zou belanden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |