Rarekwartsmatenquote:
Maar de meeste mensen moeten ook wel meer dan twee uur werken hequote:Op maandag 29 december 2025 21:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik zou zelf te gaar zijn als ik 10 uur voor mijn shift al daar de hele avond zou staan
Het is 7/8quote:Op maandag 29 december 2025 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Origineel van Dave Brubeck
Ik denk van welquote:Op maandag 29 december 2025 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Woah
Denk je dat @:luctor.et.emergo toen ook in Zeeland was?
Misschien wel jaquote:Op maandag 29 december 2025 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Woah
Dit lijkt wel op Shoreline ja.quote:
Hey Ya van Outkast is er ook eenquote:Op maandag 29 december 2025 21:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Rarekwartsmaten
Morgen ook nog Golden Brown van The Stranglers met z'n rare metrum
Fools Gold is afwezigquote:Op maandag 29 december 2025 21:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hey Ya van Outkast is er ook een
Must be funnyquote:
Ik welquote:
inflatiequote:Op maandag 29 december 2025 21:26 schreef PippenScottie het volgende:
Nu is het weer gewoon vierkwarts
13/4 ofzoiets toch? die is ook erg lekker jaquote:Op maandag 29 december 2025 21:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hey Ya van Outkast is er ook een
Ik ben daar wel in november geweest.quote:Op maandag 29 december 2025 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Woah
Woahquote:Op maandag 29 december 2025 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben toen wel in november geweest.
Probeer dat in werkelijkheid en je breekt alle botten in je lichaamquote:
Ik ben hem door de jaren heen juist steeds meer gaan waarderenquote:Op maandag 29 december 2025 21:27 schreef alpeko het volgende:
Echt een totaal overbodige PF deze. Zeg ik als liefhebber
Oneens. Zeg ik als basketballerquote:Op maandag 29 december 2025 21:27 schreef alpeko het volgende:
Dat leverde mij 40 euro p/m netto opquote:Op maandag 29 december 2025 21:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij hebt fucking promotie gemaakt Muis
Een huurder of een verhuurder?quote:Op maandag 29 december 2025 21:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben bezig een huurder ervan te overtuigen dat ik genoeg moneys heb voor een appartement in de buurt,
Dat is nog verdomd moeilijk
Ja van die achterlijk hoge eisen hebben ze allemaalquote:Op maandag 29 december 2025 21:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben bezig een huurder ervan te overtuigen dat ik genoeg moneys heb voor een appartement in de buurt,
Misschien even een aanbod doen dat 'ie niet kan weigerenquote:Op maandag 29 december 2025 21:27 schreef PippenScottie het volgende:
Verhuurder. Ik zit aan 1 fles wijn nuquote:Op maandag 29 december 2025 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een huurder of een verhuurder?
Vroeger was dit dé grote hit van Pink Floyd. Volgens mij de enige in de top 100 allertijden.quote:Op maandag 29 december 2025 21:27 schreef alpeko het volgende:
Arm paard. Wel een goed ideequote:Op maandag 29 december 2025 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien even een aanbod doen dat 'ie niet kan weigeren
Ik vind maar weinig nummers van DSOTM boeiend eigenlijkquote:Op maandag 29 december 2025 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben hem door de jaren heen juist steeds meer gaan waarderen
Ik ben 7 en vind dit fantastisch.quote:Op maandag 29 december 2025 21:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oneens. Zeg ik als basketballer
Misschien laten weten dat de Fok! knokploeg achter je staatquote:Op maandag 29 december 2025 21:27 schreef PippenScottie het volgende:
Rijke Muis is rijkquote:Op maandag 29 december 2025 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat leverde mij 40 euro p/m netto op
Ah, vandaarquote:Op maandag 29 december 2025 21:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Verhuurder. Ik zit aan 1 fles wijn nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |