Marco B Stemmersquote:Op maandag 29 december 2025 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blijkbaar ja. Maar goed, I Want to Break Free dus. Altijd top 300 en nu ineens deze avond al. Een van de meer bizarre dalingen deze lijst. Queen en U2 maken hele rare sprongen
Mijn oud leraar Nederlands was de tekenaar van Boesquote:
Ehh ja, die jaquote:Op maandag 29 december 2025 21:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Drugs hebben de oorlog gewonnen toch?
Dat vooral ja, heb er niks op tegen, maar zou het ook niet snel zelf opzettenquote:Op maandag 29 december 2025 21:08 schreef Berkery het volgende:
Ik heb geen hekel aan Bruce, maar wel het gevoel dat ik voor de komende 11 maanden genoeg van hem heb gehoord.
Die stemden normaal altijd Queen en U2?quote:
Dat denk je. Je hebt de afgelopen week zoveel Broes gehoord dat je hem nu ineens kan verstaan.quote:Op maandag 29 december 2025 21:08 schreef LTVDK het volgende:
Hij lijkt hier af en toe wel te articuleren
Cool!quote:Op maandag 29 december 2025 21:09 schreef TLC het volgende:
[..]
Mijn oud leraar Nederlands was de tekenaar van Boes
Misschien fluctueert het bij Queen toch omdat ze zoveel nummers hebben. Dus dan kan men misschien een jaar toevallig niet veel op I Want To Break Free hebben gestemd, en dat ie volgend jaar weer stijgt naar 312 of zo. Maar een daling zou ook zelfs nog kunnen denk ik.quote:Op maandag 29 december 2025 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blijkbaar ja. Maar goed, I Want to Break Free dus. Altijd top 300 en nu ineens deze avond al. Een van de meer bizarre dalingen deze lijst. Queen en U2 maken hele rare sprongen
Denk dat er weinig voorgaande jaren geweest waar er zoveel onverklaarbare spongen zijn als dit jaar.quote:Op maandag 29 december 2025 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zijn de feitjesquote:Op maandag 29 december 2025 21:09 schreef TLC het volgende:
[..]
Trapped in de Broesloopquote:Op maandag 29 december 2025 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat denk je. Je hebt de afgelopen week zoveel Broes gehoord dat je hem nu ineens kan verstaan.
Die waren namelijk al jaren vrijgesproken.quote:Op maandag 29 december 2025 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die stemden normaal altijd Queen en U2?
Prima Italiaan ja.quote:Op maandag 29 december 2025 21:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik eet in Eindhoven zo nu en dan in een restaurant waar Broes ook graag komt eten.
Komt wel dichtbij zo
Ja, ik heb altijd wel het gevoel dat ik mijn jaarlijkse Bruce quota deze week prima aantik.quote:Op maandag 29 december 2025 21:08 schreef Berkery het volgende:
Ik heb geen hekel aan Bruce, maar wel het gevoel dat ik voor de komende 11 maanden genoeg van hem heb gehoord.
Mijn oude techniekleraar was drummer van Het Goede Doelquote:Op maandag 29 december 2025 21:09 schreef TLC het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |