Dat mag je gewoon zeggen maat.quote:Op maandag 29 december 2025 20:34 schreef Tjacka het volgende:
Oude mensen gaan dood. Of mag ik dit niet zeggen?
Ja eens. Een oude man is dood, het is wat.quote:Op maandag 29 december 2025 20:33 schreef R-woud93 het volgende:
Gaan we het nu op de tv de hele wedstrijd over zijn opa hebben? Ja het is sneu voor die jongen maar het boeit mij persoonlijk niet zo bijzonder veel.
Circle of Life.quote:Op maandag 29 december 2025 20:34 schreef Tjacka het volgende:
Oude mensen gaan dood. Of mag ik dit niet zeggen?
Darten is mentaal. En het staat gewoon op zijn ogen.quote:Op maandag 29 december 2025 20:33 schreef R-woud93 het volgende:
Gaan we het nu op de tv de hele wedstrijd over zijn opa hebben? Ja het is sneu voor die jongen maar het boeit mij persoonlijk niet zo bijzonder veel.
Je mag ook best origineler zijn in je posts, vriendquote:Op maandag 29 december 2025 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja eens. Een oude man is dood, het is wat.
Announce Jerry met tranen in de studioquote:Op maandag 29 december 2025 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Destijds met Zonneveld hadden ze het er de hele godganse uitzending over. Hele analyses van Co en Jerry hoe je het best kan darten met een dooie oma. Dat was tenenkrommend.quote:Op maandag 29 december 2025 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat ik die uitzending heb gemist.quote:Op maandag 29 december 2025 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Destijds met Zonneveld hadden ze het er de hele godganse uitzending over. Hele analyses van Co en Jerry hoe je het best kan darten met een dooie oma. Dat was tenenkrommend.
Echt doodgelachen toen.quote:Op maandag 29 december 2025 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Destijds met Zonneveld hadden ze het er de hele godganse uitzending over. Hele analyses van Co en Jerry hoe je het best kan darten met een dooie oma. Dat was tenenkrommend.
Ja, maar bijzonder slim is het niet.quote:
Ik verdenk @Tagliano er van dat hij terug is met een kloontjequote:Op maandag 29 december 2025 20:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nog geen 9-darter. Ik zit nog goed voor Nostra @:Dr_Flash
In tegenstelling tot...quote:Op maandag 29 december 2025 20:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Rydz is net als Doets wel iemand die alleen tot leven komt op het WK inmiddels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |