Vrijdag en zaterdag te stappen geweest ja.quote:
Je hont / kad mag ook best stemmen hoorquote:Op maandag 29 december 2025 20:03 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb dit jaar niet op TWOD gestemd.
In my defense, er gingen te veel mensen dood in 2025
Doe dan ook normale liedjes/titelsquote:
Ik ben een simpele man.quote:Op maandag 29 december 2025 20:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Je hont / kad mag ook best stemmen hoor
Gelukkig is dit wel een fantastische plaat die als je hem niet kent wel wilt kennenquote:Op maandag 29 december 2025 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe dan ook normale liedjes/titels
Ze kunnen iig nog naar de hologrammen.quote:Op maandag 29 december 2025 20:04 schreef Cee het volgende:
Ik kan me bij ABBA fans eigenlijk niks voorstellen. Ken genoeg liefhebbers van hun muziek, maar een echt collectief van die-hards dat alles van hen volgt is er volgens mij niet. Althans ik ben er nooit mee in aanraking gekomen. Het is ook niet dat ze nog veel kunnen doen qua concert bezoeken en nieuwe nummers hypen.
Stopquote:Op maandag 29 december 2025 20:05 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Origineel van Queen David Bowie en Vanilla Ice
Over een half uurtje ofzoquote:Op maandag 29 december 2025 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Thinking of a Place voor het eerst de hoogste TWOD? Leuk, hopelijk komt die nog voor de nacht
Ik vind sowieso het hele 'diehard fans' concept maar vreemd.quote:Op maandag 29 december 2025 20:04 schreef Cee het volgende:
Ik kan me bij ABBA fans eigenlijk niks voorstellen. Ken genoeg liefhebbers van hun muziek, maar een echt collectief van die-hards dat alles van hen volgt is er volgens mij niet. Althans ik ben er nooit mee in aanraking gekomen. Het is ook niet dat ze nog veel kunnen doen qua concert bezoeken en nieuwe nummers hypen.
Ik herken het niet, maar klinkt wel lekkerquote:Op maandag 29 december 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig is dit wel een fantastische plaat die als je hem niet kent wel wilt kennen
Gelukkig had die weer de terechte winnaar dit jaarquote:Op maandag 29 december 2025 20:05 schreef Gretzl het volgende:
Witte Truiklassieker @:gale_boetticher!!
Volgens mij hebben die ook niet van die extreme simps gehadquote:Op maandag 29 december 2025 20:04 schreef Cee het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2025 20:05 schreef mario390 het volgende:
zijn de nederlandse? ik kenn kensington, war on drugs nur van top 2000
Die komt zeer zeker voor de nacht jaquote:Op maandag 29 december 2025 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Thinking of a Place voor het eerst de hoogste TWOD? Leuk, hopelijk komt die nog voor de nacht
Is ook nog vrij 'nieuw' en niet heel veel op de radio want het zijn nogal lange nummers meestalquote:Op maandag 29 december 2025 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik herken het niet, maar klinkt wel lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |