Niet alleen voor mij. Een groot deel al dan niet alle vuurwerkliefhebbers denkt zo.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al: dat lijkt alleen maar zo voor jou.
Waarom verbaast me dat niet?quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:16 schreef incel het volgende:
[..]
Niet alleen voor mij. Een groot deel al dan niet alle vuurwerkliefhebbers denkt zo.
Zo zo 30 miljoen aan BTWquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat overigens wel bijzonder is want met een verbod komt die ¤30 miljoen aan btw ook niet meer binnen. En daarbij zal volgend jaar de knip ook nog getrokken moeten worden voor compensatie van de importeurs en winkeliers, extra handhaving en wat er nog allemaal meer in dat voorstel staat. Zal me niets verbazen wanneer de keutel alsnog wordt ingetrokken als bekend is wat het hele circus mag gaan kosten
Voor 30 miljoen haal je niet eens meer een fatsoenlijke linksback tegenwoordigquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat overigens wel bijzonder is want met een verbod komt die ¤30 miljoen aan btw ook niet meer binnen. En daarbij zal volgend jaar de knip ook nog getrokken moeten worden voor compensatie van de importeurs en winkeliers, extra handhaving en wat er nog allemaal meer in dat voorstel staat. Zal me niets verbazen wanneer de keutel alsnog wordt ingetrokken als bekend is wat het hele circus mag gaan kosten
Die zorg is een 'moetje'. Die ¤30miljoen + alles daaromheen (kan zo >¤100miljoen zijn aan compensatie en handhaving) zal toch ergens vandaan moeten komen. En dat voor een vrijwel nutteloze wet. Want geloof maar niet dat die criminelen! niet iets anders vinden om de hulpverleners mee te bekogelen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo zo 30 miljoen aan BTW
Weet je dat de zorg in NL 155 miljard per jaar kost.
Dat is 155.000 miljoen PER JAAR.
En 8460 euro per persoon per jaar
Denk je dat 30 miljoen maar iets toevoegd?
Ook daar staan ze op sommige plaatsen, zelfs met drones, maar de pakkans lijkt me nogal laag als ze maar 120 kilo in beslag hebben benomen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gewoon omrijden via België zo de Nederlandse grens over
Daar met drones gaan rondvliegen om kentekens te bespieden is gewoon ontzettend triest gedrag.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ook daar staan ze op sommige plaatsen, zelfs met drones, maar de pakkans lijkt me nogal laag als ze maar 120 kilo in beslag hebben benomen.![]()
Grensactie met drones: politie neemt 120 kilo illegaal vuurwerk in beslag
Wordt er gehandhaafd is het nog niet goed.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:56 schreef Goprolover het volgende:
[..]
Daar met drones gaan rondvliegen om kentekens te bespieden is gewoon ontzettend triest gedrag.
Ook mag je in België maar 1 gram kruit vervoeren, beetje dom om extra risico te lopenquote:Op woensdag 31 december 2025 09:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ook daar staan ze op sommige plaatsen, zelfs met drones, maar de pakkans lijkt me nogal laag als ze maar 120 kilo in beslag hebben benomen.![]()
Grensactie met drones: politie neemt 120 kilo illegaal vuurwerk in beslag
quote:Op woensdag 31 december 2025 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Wordt er gehandhaafd is het nog niet goed.
GMTAquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:44 schreef r_one het volgende:
[..]
En nou wordt er eens gehandhaafd, is het weer niet goed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |