quote:Op maandag 29 december 2025 18:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, is ook al 17 jaar geleden inmiddels....
Toch als je dan zo'n nummers ergens voorbij hoort komen schieten je gedachten toch meteen weer die kant op.
Gevoelsmatig was vandaag best wel genieten, op een paar miskleunen hier en daar na.quote:Op maandag 29 december 2025 18:46 schreef camilero het volgende:
We komen nu wel in de oh-ja-dit-is toch-eigenlijk-wel-prachtig regionen
Nou dat was vandaag ook al wel een beetje met de Final Countdowns en zulksquote:Op maandag 29 december 2025 18:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Net voor de dit-heb-ik-iets-te-vaak-gehoord-regio?
Godver Mexquote:Op maandag 29 december 2025 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de zangeres van het Cocktail Trio toch?
Die komt pas de 31e denk ik, al zitten die ook verspreid over de hele lijst.quote:Op maandag 29 december 2025 18:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Net voor de dit-heb-ik-iets-te-vaak-gehoord-regio?
Prima dag ja. Weinig meuk op een aantal echte bagger nummers naquote:Op maandag 29 december 2025 18:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gevoelsmatig was vandaag best wel genieten, op een paar miskleunen hier en daar na.
Sterkte aan de nabestaandenquote:Op maandag 29 december 2025 18:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Sfeerbeeld:
Ik die probeer te eten terwijl de gasfabriek naast mij op de bank ook bezig is.
Dood door honger ontweken, nu dood door vergassingquote:
Wij ook Mex, wij ookquote:Op maandag 29 december 2025 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben alleen bang voor als die SF, Marco en Rob die we nog moeten kijken
Hitler is er jaloers opquote:Op maandag 29 december 2025 18:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dood door honger ontweken, nu dood door vergassing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |