Die kan wel tegen een stootje blijkt maar weer.quote:Op maandag 29 december 2025 19:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Die kerel die z’n kaak kapot heeft geramd is vandaag bijna doodgereden las ik
Daarna heeft hij een foto van hemzelf laten maken in die auto waar hij een aanrijding in had, waar dus twee mensen in waren overleden.quote:Op maandag 29 december 2025 19:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Boksers mist echt helemaal niemand wat aan.quote:Op maandag 29 december 2025 19:49 schreef Szura het volgende:
[..]
KAPOET MAKEN.quote:Op maandag 29 december 2025 19:52 schreef mitt het volgende:
Heb het einde van Doets nog meegekregen maar geweldig gedaan
Jammer dat hij nu tegen Humphries moet.
Eens.quote:Op maandag 29 december 2025 19:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daarna heeft hij een foto van hemzelf laten maken in die auto waar hij een aanrijding in had, waar dus twee mensen in waren overleden.
Een bijna dood momentje is een uitstekend persmonentje
Koud en gevoelloos, dat moet jou als ambtenaar aanspreken.quote:Op maandag 29 december 2025 19:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daarna heeft hij een foto van hemzelf laten maken in die auto waar hij een aanrijding in had, waar dus twee mensen in waren overleden.
Een bijna dood momentje is een uitstekend persmonentje
Diep in de nacht of in de ochtend.quote:Op maandag 29 december 2025 17:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Wanneer weten we het program van morgen
Jammer dat Jake Paul niet koud en gevoelloos was na hun potje boksenquote:Op maandag 29 december 2025 20:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Koud en gevoelloos, dat moet jou als ambtenaar aanspreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |