In DRT kan alles.quote:Op maandag 29 december 2025 18:50 schreef Tjacka het volgende:
Oh dacht dat ik in het schaatstopic zat.
Mijn excuses voor deze ordinaire praat
Daar rijd je toch een scheve schaats.quote:Op maandag 29 december 2025 18:50 schreef Tjacka het volgende:
Oh dacht dat ik in het schaatstopic zat.
Mijn excuses voor deze ordinaire praat
Geen pijn vandaag, vriend, en ook niet in mijn broek gepoept.quote:Op maandag 29 december 2025 18:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar rijd je toch een scheve schaats.
Bohhhhhhhhhquote:
Worst? Nee die niet. Dan eerst BeauGENOTquote:
Femke, Antwanet, Joy, Jutta.quote:Op maandag 29 december 2025 18:49 schreef Tjacka het volgende:
Toch wel wat andere koek dan Beau Greaves @:wertha @:doevelaer
Ik vind Jutta een beetje ordinairquote:Op maandag 29 december 2025 19:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Femke, Antwanet, Joy, Jutta.
Koekkoek
@GurneyIsBestOke en ik zijn de enigen die hier nog werken deze dagen.quote:Op maandag 29 december 2025 18:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen pijn vandaag, vriend, en ook niet in mijn broek gepoept.
Daarna saunaatje en daarna gegeten. Nu ben ik KLAAR voor vanavond.
Ik heb verplicht vrij.quote:Op maandag 29 december 2025 19:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
@:GurneyIsBestOke en ik zijn de enigen die hier nog werken deze dagen.
Zelfs @:Dr_Flash is vrij
Gurney is ambtenaar, dat kun je amper werken noemenquote:Op maandag 29 december 2025 19:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gemeentehuizen die om 12.30u al dicht gaan, lol.quote:Op maandag 29 december 2025 19:04 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gurney is ambtenaar, dat kun je amper werken noemen
Ik heb alleen met kerst vrij gehad voor de rest werk ik ook 'gewoon' door.quote:Op maandag 29 december 2025 19:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mwa ik vind het niks, maar over smaak valt niet te twisten. Ik blijf je een aardige jongen vindenquote:Op maandag 29 december 2025 19:03 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Die stel je niet voor aan je ouders. Maar wel keihard raken
Wel zorgen dat jullie niet betrapt worden door haar vriend.quote:Op maandag 29 december 2025 19:03 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Die stel je niet voor aan je ouders. Maar wel keihard raken
Hartman, zeg het maar.quote:Op maandag 29 december 2025 19:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa ik vind het niks, maar over smaak valt niet te twisten. Ik blijf je een aardige jongen vinden
Die kan ik de komende tijd nog wel aanquote:Op maandag 29 december 2025 19:11 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wel zorgen dat jullie niet betrapt worden door haar vriend.
Stel je voor dat hij elke keer gaat knuffelen als je met hem vecht.quote:Op maandag 29 december 2025 19:11 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wel zorgen dat jullie niet betrapt worden door haar vriend.
Ja dat klinkt walgelijk.quote:Op maandag 29 december 2025 19:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Stel je voor dat hij elke keer gaat knuffelen als je met hem vecht.
Jij kunt sowieso harder rennen dan hij.quote:Op maandag 29 december 2025 19:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die kan ik de komende tijd nog wel aan
Is doevelaer een topsporterquote:Op maandag 29 december 2025 19:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jij kunt sowieso harder rennen dan hij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |