Veel inkoppers, zoals het bestaan van Chris Stapleton of de lange draken van Yes of Iron Butterfly, maar ook nummers die (blijkbaar) nog steeds vrij onbekend zijn, zoals Winter of Lost On Youquote:Op maandag 29 december 2025 17:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hier staan wel echt serieus goede platen tussen.
Geeft me ergens hoop dat kwaliteit uiteindelijk wel komt bovendrijven.
Geen idee neequote:
Los van die Teardrop die al 5x genoemd is, is de selectie niet echt gunstigquote:Op maandag 29 december 2025 17:18 schreef Gretzl het volgende:
Waarom maar 1 Massive Attack in onze lijst der lijsten?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 december 2025 17:20 schreef mario390 het volgende:
kein gif te vinden Unfinished Sympathy?
Ik zie een hoop dubieus in deze postquote:Op maandag 29 december 2025 17:20 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Veel inkoppers, zoals het bestaan van Chris Stapleton of de lange draken van Yes of Iron Butterfly, maar ook nummers die (blijkbaar) nog steeds vrij onbekend zijn, zoals Winter of Lost On You
Ho ho ho ho ho ho ho ho ho...quote:Op maandag 29 december 2025 17:20 schreef Cassa95 het volgende:
de lange draken van Yes of Iron Butterfly
OOH IK ben niet scherpquote:Op maandag 29 december 2025 17:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Los van die Teardrop die al 5x genoemd is, is de selectie niet echt gunstig
Massive Attack Be Thankful For What You've Got 1991
Massive Attack Risingson 1998
Massive Attack Safe From Harm 1991
Massive Attack Teardrop 1998
Massive Attack Unfinished Sympathy 1991
Massive Attack with Tracey Thorn Protection 1994
Van jouw Ladder jaquote:Op maandag 29 december 2025 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah de nummer 32 van de MuMeLadder
We Are The People op 2quote:Op maandag 29 december 2025 17:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hier staan wel echt serieus goede platen tussen.
Geeft me ergens hoop dat kwaliteit uiteindelijk wel komt bovendrijven.
Je moet het even aanpassen bij je instellingen, dat je ze niet wilt zienquote:Op maandag 29 december 2025 17:24 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zie nog steeds ads
Duurt dat even of zo vanaf het moment dat ik betaald heb?
Je moet daarna als het goed is ook nog instellen dat je de ads niet wilt zien.quote:Op maandag 29 december 2025 17:24 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zie nog steeds ads
Je moet ze even bewust uit zetten bij de instellingenquote:Op maandag 29 december 2025 17:24 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zie nog steeds ads
Je moet ze zelf uitzetten bij instellingenquote:Op maandag 29 december 2025 17:24 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zie nog steeds ads
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |