Ik zag dat HBO One Battle After Another al online had staan. Die ga ik op 1 januari maar eens kijkenquote:Op maandag 29 december 2025 15:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De beste film van dit jaar was Everything, Everywhere, All At Once.
Duurt net zo lang, je verveelt je geen seconde.
Mijn score bleef ook steken op 1 PR en 1 codereview. En 9 km hardlopenquote:Op maandag 29 december 2025 15:47 schreef PippenScottie het volgende:
Niet schrikken, maar ik heb net nog een uurtje gewerkt. Ik heb zelfs een pull request gemaakt, ik ben buitengewoon trots op mijzelf.
Nu ben ik kapot
Ja gisteren teveel Bassie & Adriaan gifjes gepost dat die kapot isquote:
Jep, mensen stemden alleen op Paranoid qua Black Sabbath.quote:
of Fairies wear bootsquote:Op maandag 29 december 2025 15:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Nieuw in de lijst is wel bizar. Al vind ik NIB beter.
Ah, DAB'tje dit dusquote:Op maandag 29 december 2025 15:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jep, mensen stemden alleen op Paranoid qua Black Sabbath.
Oh kut. Ik bedoelde One Battle After Anotherquote:Op maandag 29 december 2025 15:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zag dat HBO One Battle After Another al online had staan. Die ga ik op 1 januari maar eens kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Neem even een glas water.quote:Op maandag 29 december 2025 15:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh kut. Ik bedoelde One Battle After Another![]()
Ik heb net een uur gewerkt, was helemaal van slag
Vorig jaar nog naar Zakk Sabbath geweest, tribute projectje van Zakk Wyldequote:
quote:Op maandag 29 december 2025 15:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
What is the difference between Iron man and Iron Woman?Verdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Solo heeft ie ook 2 nieuwe (of herintreders)quote:
Da's toch die gozer van Tijdmachine?quote:Op maandag 29 december 2025 15:52 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vond het mooi hoe bij de Kink 1500 Heaven and Hell binnen kwam. Met Ronnie James Dio als zanger![]()
Dat noemt zich kenners
Als ik terug kon in de tijd dan zonder jouquote:Op maandag 29 december 2025 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's toch die gozer van Tijdmachine?
Die heb ik in de bios gezien was inderdaad primaquote:Op maandag 29 december 2025 15:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh kut. Ik bedoelde One Battle After Another![]()
Ik heb net een uur gewerkt, was helemaal van slag
He's a real tasty Geezer @Mexicanobakkerquote:Op maandag 29 december 2025 15:53 schreef MTheBassman het volgende:
Geezer Butler is voor mij ook wel een invloed geweest op de basgitaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |