In groentesoep horen gehaktballetjes!quote:Op maandag 29 december 2025 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het dan nog groentesoep?
dan nog beter het uur met Tubular Bellsquote:Op maandag 29 december 2025 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bah, alweer Bankzitten. Je zou maar dit uur in het café hebben
Die huizenprijzen hequote:Op maandag 29 december 2025 15:33 schreef Berkery het volgende:
Ik woon in Drenthe, en ik kom maar niet weg
mentions werken niet als je die later er in editquote:
vroeger werd je voor dit soort teksten op de trein naar Duitsland of Polen gezetquote:Op maandag 29 december 2025 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs als ik dan verlies met tennis
Maak het niet uit omdat mijn girl een ten is.
Pure poëzie.
Hier gaat niemand ooit nog overheen komen.quote:Op maandag 29 december 2025 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pure poëzie.
@Bomenverzameling kom er maar inquote:Op maandag 29 december 2025 15:35 schreef Perrin het volgende:
Dit is echt muziek voor op een dagbesteding.
Zulke teksten kan Bob Dylan alleen maar van dromenquote:Op maandag 29 december 2025 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pure poëzie.
jaquote:
Dit is wat ik verwacht als AI muziek maakt.quote:Op maandag 29 december 2025 15:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik denk soms: overdrijven we niet als we Bankzitters zo afzeiken?
Maar als ik dit hoor denk ik dan weer: we zeiken eigenlijk nog niet hard genoeg. Echt legendarisch slecht.
Ja dit is echt muzikaal niveau 'Vader Jacob'.quote:Op maandag 29 december 2025 15:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik denk soms: overdrijven we niet als we Bankzitters zo afzeiken?
Maar als ik dit hoor denk ik dan weer: we zeiken eigenlijk nog niet hard genoeg. Echt legendarisch slecht.
Jep, trend die door Reijnders ingezet is. Medio 2000.quote:Op maandag 29 december 2025 15:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Naja, Daniël Lohues staat er al 17 jaar in.
Ja, dat is denk ik wat ik erin hoor. Het voelt AI generated of zo.quote:Op maandag 29 december 2025 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wat ik verwacht als AI muziek maakt.
Ik vond onironisch dat AI anti-AZC nummer beter denk ik.quote:Op maandag 29 december 2025 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wat ik verwacht als AI muziek maakt.
Bij mij valt het wel mee, maar daar komen (behalve ik) ook geen verstandelijk beperktenquote:Op maandag 29 december 2025 15:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
@:Bomenverzameling kom er maar in
Bijna net zo goed als Opgezwollequote:Op maandag 29 december 2025 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pure poëzie.
quote:Ja ik ga hard, harder dan Flamman en Abraxas
Klusjesmannen gaan naar Gamma en de Praxis
Daag ze nou niet uitquote:Op maandag 29 december 2025 15:37 schreef alopio het volgende:
Ik zing dit lied
want ik heb veel verdriet
mijn chick is weg
en ze had een dikke tiet
zo een nieuwe hit voor de bankzitters
Staat je Dave Grohl in duivelspakkostuum gif al klaar?quote:Op maandag 29 december 2025 15:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bijna net zo goed als Opgezwolle
[..]
quote:Op maandag 29 december 2025 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pure poëzie.
quote:
1 maar? Bijzonder.quote:Op maandag 29 december 2025 15:37 schreef alopio het volgende:
Ik zing dit lied
want ik heb veel verdriet
mijn chick is weg
en ze had een dikke tiet
zo een nieuwe hit voor de bankzitters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |