Dat kan ook snel idd na de vorigequote:Op maandag 29 december 2025 15:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Harry klinkt nu zelfs virtuoos
Ik vind dit gewoon een mooie plaat hoor.quote:Op maandag 29 december 2025 15:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Harry klinkt nu zelfs virtuoos
Je rekent hier buiten Klorkestein.quote:Op maandag 29 december 2025 15:23 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allerleukste Harry
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind ik het ergste van die nieuwe generaties, ze gaan echt voor de meest nietszeggende on-originele meuk.quote:Op maandag 29 december 2025 15:22 schreef MTheBassman het volgende:
Eerste keer dat ik hier bewust naar luister.
Het is niet eens afgrijselijk of zo, het is vooral enorm generiek en nietszeggend. Maar in ieder geval niet een plek waard in de lijst.
Harry is nog altijd bezig hoor.quote:Op maandag 29 december 2025 15:24 schreef alopio het volgende:
Is het eindelijk klaar met die herrie. Het mag geeneens de naam muziek hebben. Het is stront, het is walgelijk, het is een zwerende soa op je penis.
nee dit ging over bankzitters...had hem even gemutequote:Op maandag 29 december 2025 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Harry is nog altijd bezig hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |