Ik zet altijd kleine stapjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Dan doe ik het zelf welquote:
NUquote:Op maandag 29 december 2025 13:08 schreef alpeko het volgende:
Wat is een goed moment om te douchen dit uur?
Je had er al onder moeten staan.quote:Op maandag 29 december 2025 13:08 schreef alpeko het volgende:
Wat is een goed moment om te douchen dit uur?
Owja, goeie! Even snel een herhaalrecept bij de apotheek droppen. Dan gaat het niet van mijn eigen risico van volgend jaar af, denk ik.quote:Op maandag 29 december 2025 13:06 schreef essnhills het volgende:
Ohja nog nieuw recept bij de huisarts opvragen
Bitterzoet, maar waarschijnlijk alleen bitter.quote:Op maandag 29 december 2025 13:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is de symfonie onder jullie film genaamd Wij Tweeën?
Eefje referentiesquote:Op maandag 29 december 2025 13:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Bitterzoet, maar waarschijnlijk alleen bitter.
quote:Op maandag 29 december 2025 13:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Owja, goeie! Even snel een herhaalrecept bij de apotheek droppen. Dan gaat het niet van mijn eigen risico van volgend jaar af, denk ik.
Ik heb van beiden artiesten van dit collectief albums in de collectie maar dit doet me echt niksquote:Op maandag 29 december 2025 13:10 schreef Gretzl het volgende:
OPrecht een van de mooiste NL nummers in de lijst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 december 2025 13:15 schreef Gretzl het volgende:
Iets minder slaapverwekkend dan Echoes
Maar ik geef het wel een kans in 2025, @:alpeko weet dingen
Volgens mij is het toetsenwerk van Pink Floyd technisch niet zo moeilijk.quote:Op maandag 29 december 2025 13:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Richard Wright was best wel een goede toetsenist.
Maar toch een die ik bijna nooit opzet. Meddle, Animals, Wish You Where Here en vooral Pipers at the Gates of Down en Saucerer of Secrets welquote:Op maandag 29 december 2025 13:16 schreef Isorden het volgende:
DSOTM is sowieso een fantastisch album
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |