Ah joh, gewoon een fleecedeken meenemen.quote:Op maandag 29 december 2025 12:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb dan een feest bij een vriend, het wordt gehouden in een plaatsje ten noorden van Arnhem. Ik blijf daar slapen dus.
Top 2000 blijft ook wel een mannen feestje.quote:Op maandag 29 december 2025 12:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Best wel bizar ja voor de grootste vrouwelijke popster van de 21e eeuw..
[ link | afbeelding ]
Nu wel.quote:
Nee, die houdt haar eigen feestje met haar broer + vrienden en familie, haar broer is de 31e jarig dus vandaar. Wij vonden het ook nog een beetje spannend dat ik daarbij zou zijn, dus daarom heb ik wat anders geregeld uiteindelijk.quote:
Wat grappig! Ik woon op de Veluwe en was bijna naar Groningen gegaan voor oud en nieuw.quote:Op maandag 29 december 2025 12:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, onder de sterren. Ik ga naar de veluwe immers
Kan ook, maar goed ik moet toch nog een slaapzak kopen voor andere keren. Dan heb ik dat gelijk maar gehad.quote:Op maandag 29 december 2025 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon een fleecedeken meenemen.
Even compleet generaliserend:quote:Op maandag 29 december 2025 12:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat dit komt omdat de meeste stemmers hierop zelf vrouw zijn en zij gemakkelijker naar een andere artiest springen terwijl mannen muzikaal wat honkvaster zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |