Eitje is altijd een goed ideequote:
Lastig is dat. Met het ouder worden zijn de katers ook een stuk ergerquote:Op maandag 29 december 2025 12:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben nog misselijk van 26 & 27 december.
Uitstekende uitleg ja. Dit soort sociale patronen gaan nooit helemaal veranderen, ook al heeft er de afgelopen eeuw(en) zeker wel emancipatie plaatsgevonden op gebied van sport, politiek en muziek.quote:Op maandag 29 december 2025 12:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het is heel simpel, net als in de politiek. Mannen stemmen veel minder snel op een vrouw. En vrouwen zelf stemmen minstens zo vaak op mannen als op vrouwen, waardoor mannen veel vaker boven komen drijven. In sport is het hetzelfde. Mannensport wordt veel meer bezocht dan vrouwensport. Vrouwen supporten wel mannen en hebben mannenidolen, andersom is het veel minder. Sterker nog: het wordt zelfs een beetje raar gevonden.
Ik zeg hiermee niet dat ik dat goed vind ofzo, het is hoe het helaas werkt.
Bij gematigd gebruik is dat natuurlijk geen probleem. Helaas heb ik bier misbruikt.quote:Op maandag 29 december 2025 12:45 schreef alopio het volgende:
[..]
ik heb een bier streak vanaf 24-12, ik ben van plan die tot 31-12 vol te houden
Kijk, dit lees ik graag.quote:Op maandag 29 december 2025 12:45 schreef alopio het volgende:
[..]
ik heb een bier streak vanaf 24-12, ik ben van plan die tot 31-12 vol te houden
quote:Op maandag 29 december 2025 12:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij gematigd gebruik is dat natuurlijk geen probleem. Helaas heb ik bier misbruikt.
ja ik heb het natuurlijk niet over kratten volquote:Op maandag 29 december 2025 12:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij gematigd gebruik is dat natuurlijk geen probleem. Helaas heb ik bier misbruikt.
tot die open gaan en je naar buiten kan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |