Dat laatste kun je ook van de lokale bewoners daar zeggen, geboren worden in de biblebelt doet de tronie ook geen goed.quote:Op maandag 29 december 2025 13:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, maar ze hadden ook muziek en een doodskist meegenomen op de zondag en begonnen een graf te graven, terwijl de demonstratie stilgehouden had en de mensen erdoor werden verrast, en dan heb je ook nog die hoofden van die demonstranten zelf, er zijn grenzen aan wat een man kan verdragen.
Ik denk serieus dat een woongroep van een ggzininstelling een uitje mocht bedenken.quote:Op maandag 29 december 2025 18:19 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik heb nog nooit zulke mongolen gezien Als dit.![]()
https://youtube.com/shorts/eddiFtNXa7w?si=jJcWYV1VmYdMHtuR
Kijk voor de grap deze eens.quote:Op maandag 29 december 2025 18:19 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik heb nog nooit zulke mongolen gezien Als dit.![]()
https://youtube.com/shorts/eddiFtNXa7w?si=jJcWYV1VmYdMHtuR
''Dit legendarische beest (die ik liever niet in mijn eigen kakwijk zie) heeft mooi die irritante klote boeren die niet op mijn partij stemmen naar de klote geholpen''quote:
Maar wel gewoon heel erg grappig.quote:Op maandag 29 december 2025 18:20 schreef Haags het volgende:
Een wolf herdenken. Tering jantje hey, veel treuriger gaat het niet meer worden
quote:Op maandag 29 december 2025 18:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt...
"We zijn hier niet voor schapen maar voor Bram".
En een plaquette met 'Bram. Partner van Eva. Vader van acht kinderen. Vermoord voor en door mensen'.
Dit is gewoon Maslow piekpyramide keer oneindig... wat mensen wel niet nodig meer hebben tegenwoordig om nog iets van zingeving te vinden.
We hebben het goed in het westen en hierom tijd en ruimte voor dit soort genozel.quote:Op maandag 29 december 2025 19:11 schreef the-eye het volgende:
Waar zijn we in terecht gekomen met z'n allen?
Het gaat zo waanzinnig goed in Nederland dat we dit soort non-nieuws breed uit kunnen meten met zijn allen.quote:Op maandag 29 december 2025 19:11 schreef the-eye het volgende:
Waar zijn we in terecht gekomen met z'n allen?
Hij was een probleemwolf (zoiets staat in de OP).quote:Op maandag 29 december 2025 19:20 schreef Momo het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Bram ten opzichte van andere dieren?
Moet je dit soort types vragen...quote:Op maandag 29 december 2025 19:20 schreef Momo het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Bram ten opzichte van andere dieren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |